حسن روشن بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی روز شانزدهم فروردین سال ۹۹ در گفت‌وگو با زیرنویس نسبت به مستندی که پیرامون شرایط آبی‌پوشان قبل از انقلاب ساخته شده بود واکنش نشان داد و با صراحت عنوان کرد ادعای مطرح‌شده در این برنامه مبنی بر این‌که تاج (استقلال) به واسطه درباری بودن مدیرانش می‌توانست گاهی […]

حسن روشن بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی روز شانزدهم فروردین سال ۹۹ در گفت‌وگو با زیرنویس نسبت به مستندی که پیرامون شرایط آبی‌پوشان قبل از انقلاب ساخته شده بود واکنش نشان داد و با صراحت عنوان کرد ادعای مطرح‌شده در این برنامه مبنی بر این‌که تاج (استقلال) به واسطه درباری بودن مدیرانش می‌توانست گاهی اوقات نتایج را خارج از مستطیل سبز تعیین کند، صحت ندارد و اتفاقا بعضی از بازیکنان پرسپولیس آن‌زمان کارمند ساواک بوده‌اند!

این‌جا بخوانید: افشاگری بی‌سابقه ستاره استقلالی: چند بازیکن پرسپولیس کارمند ساواک بودند/ مدیرعامل پرسپولیس همیشه مسلح بود!

حرف‌های روشن سر و صدای زیادی به راه انداخت و علی جباری کاپیتان اسبق استقلال و تیم ملی فوتبال کشورمان روز هفدهم فروردین همان سال در گفت‌وگو با زیرنویس ضمن تایید صحبت‌های همبازی سابق خودش به خبرنگار ما گفت: حرف‌های حسن درست است؛ قبل از انقلاب چند بازیکن پرسپولیس کارمند ساواک بودند. برخی از آن‌ها به رحمت خدا رفته‌اند و بعضی نیز هنوز زنده هستند. اگر لازم باشد من اسامی این افراد را به مردم می‌گویم. از طرف دیگر همه می‌دانند که علی عبده مدیرعامل پرسپولیس قبل از انقلاب ساواکی بوده و به همین خاطر صاحب نفوذ و قدرت شده بود.

زیرنویس‌گردی| علی جباری تهدید کرد: اسامی پرسپولیسی‌های ساواکی را به مردم می‌گویم!

منبع: خبـر ورزشی