مصدومیت مهدی مهدی پور در بازی با مس و پارگی رباط صلیبی این بازیکن قطعا کار نکونام را برای دیدارهای آتی سخت خواهد کرد. به همین دلیل سرمربی استقلال برای بازی با آلومینیوم دوباره باید از روزبه چشمی در خط هافبک استفاده کند به خصوص که چشمی در بازی با مس روی هر دو گل […]

- تغیرات مهم نکونام برای بازی در اراک/ استقلال دیگر مساوی نمی‌خواهد!

مصدومیت مهدی مهدی پور در بازی با مس و پارگی رباط صلیبی این بازیکن قطعا کار نکونام را برای دیدارهای آتی سخت خواهد کرد. به همین دلیل سرمربی استقلال برای بازی با آلومینیوم دوباره باید از روزبه چشمی در خط هافبک استفاده کند به خصوص که چشمی در بازی با مس روی هر دو گل دریافتی تیمش مقصر بود.

به این ترتیب رافائل سیلوا به خط دفاعی استقلال بازمی‌گردد. از سوی دیگر آرمن سهرابیان نیز محروم شده و او هم نمی تواند در خط دفاعی تیمش بازی کند و با این شرایط حسین مرادمند، رافائل سیلوا و ایمان سلیمی مثلث خط دفاعی استقلال را تشکیل می‌دهند مگر اینکه نکونام تصمیم بگیرد سیستم تیمش را عوض کند و با چهار مدافع بازی کند که در آن صورت سلیمی با توجه به عملکرد نه چندان خوبش نیمکت نشین خواهد شد.

از طرفی در غیاب حردانی میلاد فخرالدینی که روز گذشته هم خوب کار کرد دوباره به میدان خواهد رفت و مقابل تیم سابق خود بازی خواهد کرد. با این شرایط استقلال در خط هافبک با رضاوند، چشمی، ماشاریوپوف بازی می‌کند و فخرالیدینی و جلالی در چپ و راست به میدان می‌روند. بلانکو و مهرداد محمدی هم زوج خط حمله استقلالی هستند که تا امروز چند بازیکن مصدوم و محروم در ترکیب تیمش دارد.

با توجه به اینکه استقلال برای حفظ صدر جدول نیاز به برد دارد نکونام به هیچ وجه از این بازی تساوی نمی‌خواهد و باید دید تا روز بازی چه تدابیری برای کسب حداکثر امتیاز اتخاذ خواهد کرد.

منبع: خبـر ورزشی