پس از اینکه ژاوی هرناندس اعلام کرد که قصد ترک بارسلونا را دارد، آینده سرژی روبرتو نیز بیش از پیش در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. ژاوی روی این بازیکن همه‌کاره ۳۲ ساله حساب می‌کرد، اما به نظر می‌رسید که او بعد از پایان این فصل در باشگاه نخواهد ماند. قرارداد فعلی روبرتو در ماه […]

- پیشنهاد جدید آبی‌اناری‌ها به یک بازیکن قدیمی

پس از اینکه ژاوی هرناندس اعلام کرد که قصد ترک بارسلونا را دارد، آینده سرژی روبرتو نیز بیش از پیش در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. ژاوی روی این بازیکن همه‌کاره ۳۲ ساله حساب می‌کرد، اما به نظر می‌رسید که او بعد از پایان این فصل در باشگاه نخواهد ماند.

قرارداد فعلی روبرتو در ماه ژوئن به پایان می‌رسد، اما اینطور که گزارش شده او می‌تواند در کاتالونیا بماند و بارسلونا نگرش خود را نسبت به پیشنهاد قرارداد جدید به او تغییر داده است. موندو دپورتیوو گزارش داده که مسئولان باشگاه به روبرتو اطلاع داده‌اند که قصد دارند به او پیشنهاد تمدید بدهند و انتظار می‌رود مذاکرات در هفته‌های آینده آغاز شود. این گزارش خاطرنشان می‌کند که بارسلونا از عملکرد روبرتو در این فصل راضی بوده و برای مشارکت و حضور او در رختکن ارزش قائل است.

یکی دیگر از دلایلی که بارسلونا را علاقه‌مند به ماندن روبرتو می‌کند، این واقعیت است که دستمزد او یکی از پایین‌ترین دستمزدها در تیم اصلی است. این احتمال وجود دارد که این شرایط در قرارداد جدید یکسان باقی بماند.

بیشتر بخوانید: دلایل سیاسی یک ستاره برای رد پیشنهاد عربستان سعودی

منبع: خبـر ورزشی