فارس نوشت: اسد کرمی در گفت‌وگویی درباره وضعیت بازار خودرو در روزهای اخیر اظهار داشت: بازار خودرو در هفته‌های پایانی سال گذشته کاملا راکد بود اما در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲ به‌صورت جزئی رونق گرفت و تا حدودی خرید و فروش در این بازار صورت می‌گرفت. رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران اظهار داشت: […]

- بازار خودرو در رکود فرو رفته است

فارس نوشت: اسد کرمی در گفت‌وگویی درباره وضعیت بازار خودرو در روزهای اخیر اظهار داشت: بازار خودرو در هفته‌های پایانی سال گذشته کاملا راکد بود اما در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲ به‌صورت جزئی رونق گرفت و تا حدودی خرید و فروش در این بازار صورت می‌گرفت.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران اظهار داشت: اما این بازار بعد از تعطیلات نوروز کاملا در رکود به سر می‌برد و تقریبا هیچگونه خرید و فروشی انجام نمی‌شود.

کرمی اظهار داشت: با توجه به تغییرات نرخ ارز، قیمت خودرو‌های تولید داخل و مونتاژی نسبت به سال گذشته افزایش یافته به طوری که قیمت تعدادی از خودروهای داخلی مانند کوئیک، پراید وانت، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ حدود ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران‌ قیمت خودروهای مونتاژی نیز در روزهای اخیر بین ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش یافته است. 

منبع: اطلاعات انلاین