با اجاره خودرو هزینه های سفر نوروزی را کاهش دهید !
با اجاره خودرو هزینه های سفر نوروزی را کاهش دهید !

چرا اجاره خودرو؟ حتما تا به حال افرادی را دیده اید که با وجود داشتن خودروی شخصی، از خودروی اجاره ای در هنگام سفر استفاده می کنند و این سوال برای شما به وجود می آید که دلیل این کار چیست؟ جالب است بدانید اغلب افرادی که به شرکت های اجاره خودرو مانند صداقت رنت […]

با اجاره خودرو هزینه های سفر نوروزی را کاهش دهید !

چرا اجاره خودرو؟

حتما تا به حال افرادی را دیده اید که با وجود داشتن خودروی شخصی، از خودروی اجاره ای در هنگام سفر استفاده می کنند و این سوال برای شما به وجود می آید که دلیل این کار چیست؟ جالب است بدانید اغلب افرادی که به شرکت های اجاره خودرو مانند صداقت رنت مراجعه می کنند و درخواست رنت خودرو دارند، از اتومبیل شخصی برخوردار هستند. این افراد معتقدند که سفر با خودروی اجاره ای هزینه های آن ها کاهش می دهد. زیرا خودروی شخصی مستهلک می شود و هزینه های جانبی دارد. هر چقدر مدل خودرو بالاتر باشد این هزینه ها نیز افزایش پیدا می کنند.

این روزها اجاره خودرو در شهرهای زیارتی و توریستی بسیار باب شده است و کمتر کسی تمایل به استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی را دارد. به طور مثال شما می توانید به راحتی اقدام به اجاره خودرو در مشهد کنید و هر زمان که تمایل داشتید به زیارت حرم امام رضا (ع) و مناطق دیدنی این شهر زیبا بروید. واقعیت این است که رنت کردن خودرو، انعطاف پذیری در زمان را به همراه دارد و دیگر نیازی نیست برای بهره مندی از سیستم حمل و نقل عمومی در ساعات خاصی از هتل خارج شوید.

اجاره خودرو چگونه باعث کاهش هزینه های سفر می شود؟

  • در هنگام اجاره خودرو آپشن هایی وجود دارد که با انتخاب آن ها می توانید هزینه های سفر را کاهش دهید. به طور مثال اگر شما دارای سن قانونی باشید و علاوه بر داشتن گواهینامه، بتوانید مدارک و مبلغ ضمانت را تامین کنید این اجازه را خواهید داشت خودرو را بدون راننده رنت کنید. فرقی نمی کند که مدل خودرو ایرانی است یا خارجی؟ بلکه مهم این است که رنت اتومبیل بدون راننده به مدارک و ضمانت های بیشتری نیاز دارد و نسبت به اجاره خودرو با راننده، هزینه بیشتری میطلبد.
  • اگر تمایل دارید به میزان بیشتری هزینه های سفر را کاهش دهید پیشنهاد ما اجاره خودرو با راننده و انتخاب خودروهای ایرانی است. هنگامی که به شرکت های اجاره خودرو مراجعه می کنید با طیف وسیعی از مدل های خودرو مواجه می شوید که هر کدام از آن ها از قابلیت ها و آپشن هایی برخوردار هستند. بهترین خودروهای ایرانی برای اجاره شامل پژو ۲۰۶، پژو پارس، دنا و … می باشند و خودروهای خارجی شامل تویوتا کمری، تویوتا راوفور، هیوندای ساناتای و … هستند.
  • از طرفی دیگر اجاره خودرو بدون بیمه از دیگر روش هایی است که هزینه ها را کاهش می دهد. اما به هیچ عنوان آن را توصیه نمی کنیم. زیرا در صورت وقوع حوادثی همچون تصادف، سرقت و … شما مسئول پرداخت خسارت خواهید بود. در صورتی که خرید بیمه موجب می شود تا شرکت های بیمه ای مسئولیت پرداخت خسارات را بر عهده بگیرند.

مطلب تستی

عدم سرمایه گذاری، مهم ترین عامل در کاهش هزینه ها!

قطعا خرید خودرو نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود. افرادی که هوش اقتصادی دارند ترجیح می دهند به جای پرداخت پول گزاف بابت خرید خودروهای لوکس و لاکچری، آن در کسب و کارهای مختلف سرمایه گذاری کنند. در واقع می توان گفت که خرید خودرو چیزی به جز استهلاک ندارد و این موضوع نه تنها هزینه های سفر بلکه بسیاری از هزینه های زندگی را افزایش می دهد. پس اجاره خودرو بهترین گزینه برای مسافرت های خانوادگی، دوستانه و دسته جمعی محسوب می شود.

بهترین آژانس برای رنت خودرو کدام است؟

عوامل مختلفی وجود دارند که بر اساس آن ها می توان لقب ” بهترین” را به یک آژانس اختصاص داد. قطعا آژانس صداقت رنت به دلیل دارا بودن ویژگی های زیر در فهرست بهترین آژانس جای گرفته و تاکنون توانسته رضایت و اعتماد بالایی از جانب مشتریان کسب کند. در ادامه به ویژگی های بهترین آژانس ها اشاره می کنیم:

مدیریت حرفه‌ ای

مدیریت حرفه ای و دقیق مهم ترین عاملی است که یک شرکت را به موفقیت می رساند. زیرا اگر مدیریت عالی نباشد سایر عوامل نمی توانند شرکت را به موفقیت برساند. رعایت حقوق مشتری، ارتباطات عالی، ارتباط با شرکت های فعال و رقیب و … همگی زیرمجموعه مدیریت عالی محسوب می شوند.

برخورداری سیستم انعطاف‌ پذیر

شرکت هایی که از سیستم انعطاف پذیر برخوردار باشند بهتر می توانند به نیاز مشتریان خود پاسخ دهند. همچنین امکان اجاره کردن هر کدام از خودروها در بازه های زمانی مختلف، قابلیت اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده و … نشان دهنده منعطف بودن سیستم است. همچنین در صورت وقوع هرگونه حادثه برای خودرو، کاملا پاسخگو می باشد.

پاسخگویی سریع و درست

یک شرکت اجاره دهنده خودرو باید در قبال مشکلات یا سوالاتی که برای مشتریان ایجاد می شود پاسخگو باشد. علاوه بر آن اگر یک رزرو یک خودرو به هر دلیلی کنسل شد بر اساس مقررات و زمان بندی با مشتری برخورد شود. بهتر است قبل از آنکه یک خودرو را در اختیار مشتری قرار دهند تمام سوالات و ابهامات او را برطرف کنند.

به عنوان کلام آخر باید به یکی از اصلی ترین معیارهای موفقیت شرکت های رنت خودرو یعنی تنوع در خدمات اشاره کنیم. هر چقدر تنوع در مدل خودروهای ایرانی، خارجی و … بیشتر باشد و هزینه ها بر اساس زمان اجاره مقرون به صرفه تر باشند قطعا مشتریان تمایل بیشتری به استفاده از خدمات شرکت پیدا می کنند.

مطلب تستی

منبع: اطلاعات انلاین