این ستاره قید تیم ملی ایران را زد
این ستاره قید تیم ملی ایران را زد

بهترین مدافع لیگ برتر والیبال مصاحبه‌ای انجام داد و به نظر می‌رسد او قید حضور در تیم ملی را زده است.

 

فارس نوشت: تیم والیبال فولاد سیرجان با غلبه بر شهداب یزد توانست عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را کسب کند.

در پایان این مسابقات سید محمد موسوی توانست عنوان بهترین مدافع و ارزشمندترین بازیکن رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

سید محمد موسوی در پایان رقابت‌ها درمورد احتمال صعود تیم ملی والیبال به المپیک با سرمربی جدید اظهار داشت: خیلی کار سختی است و همه می‌دانند. شرایط پارسال از همه لحاظ بسیار بد پیش رفت. در رنکینگ افت شدیدی پیدا کردیم. خیلی کارمان سخت است. والیبال ایران نیازمند یک همت جمعی است. شاید در این زمان کم حتی فکر کردن راجع به آن سخت باشد، ولی وقتی تیم چیزی برای از دست دادن نداشته باشد باید تمام تلاشش را بکند.

وی ادامه داد: امروز و پریروز غیر از نکات فنی تنها حرفی که به بچه‌ها می‌زدم و در آنالیز فنی صحبتش را می‌کردیم این بود که بازی فینال و بازی ضربدری بازی‌ای است که شما باید با سرتان توپ بگیرید، باید زمین بخورید، باید زخم شوید، باید از جان و دل مایه بگذارید و مثل بازی‌های دوره مقدماتی نیست. الان هر بازی برای تیم ملی چنین شرایطی دارد و بچه‌ها باید یک جور دیگر والیبال بازی کنند نه مثل پارسال که یک جا‌هایی بیخیال بودند. ان‌شالله که تیم ملی بتواند نتیجه بگیرد.

ارزشمندترین بازیکن مسابقات لیگ برتر در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود «بازیکنان بازی کنند یا بازی کنیم؟»، گفت: نمی‌دانم!

به نظر می‌رسد محمد موسوی این بار جدی‌تر از همیشه تصمیم خود را گرفته و علاقه و توانی برای حضور در تیم ملی ندارد؛ مخصوصاً که تیم ملی رقابت‌های حساسی در پیش دارد و هر اشتباهی می‌تواند موجب از دست رفتن المپیک شود.

منبع: اطلاعات انلاین