اسم این بازیکن بدشانس از لیست استقلال خط می‌خورد؟
اسم این بازیکن بدشانس از لیست استقلال خط می‌خورد؟

مهدی مهدی‌پور در جریان بازی استقلال مقابل مس رفسنجان یکی از دردناک‌ترین اتفاقات زندگی ورزشی خود را تجربه کرد.

- اسم این بازیکن بدشانس از لیست استقلال خط می‌خورد؟

در اواخر نیمه اول بازی استقلال مقابل مس رفسنجان، مهدی مهدی‌پور هافبک اصفهانی استقلال ناگهان فوتبال را رها کرد و در وسط زمین زانویش را گرفت. شدت درد به حدی بود که این بازیکن فریاد می‌زد و نفرات هر دو تیم به شدت نگران او شده بودند.  متاسفانه پیش بینی‌ها کاملاً درست از آب درآمد و این بازیکن به خاطر مصدومیت شدید نه تنها آن مسابقه بلکه کل فصل را از دست داد. حالا نکته اینجاست که تکلیف مهدی برای فصل آینده چه خواهد شد و این دقیقاً همان سوالی است که هواداران استقلال به طور جدی از شنبه شب مطرح می‌کنند.

بازگشت در پاییز؟

همانطور که مهدی هاشمی نسب اعلام کرد، فصل  برای مهدی مهدی‌پور به پایان رسیده و این بازیکن دیگر نمی‌تواند استقلال را در لیگ بیست و سوم همراهی کند. این بازیکن قطعاً هشت بازی باقیمانده استقلال در لیگ بیست و سوم را از دست داده اما پیگیری‌های خبر ورزشی نشان داد که متاسفانه احتمال دارد تا اواخر مهر ماه سال‌جاری هم نتواند به میادین بازگردد. اگر مهدی پور رباط صلیبی پاره کرده باشد، حداقل تا اواخر مهر نمی‌تواند فوتبال بازی کند و شاید آماده شدنش برای بازگشت به میادین تا اوایل آذر ماه هم به طول انجامد اما اگر عمل جراحی او صرفاً معطوف به مینیسک شود، این امیدواری برایش باقی خواهد ماند که اوایل شهریور به میادین بازگردد و در همان روزهای آغازین لیگ بیست و چهارم او را داخل مستطیل سبز ببینیم.

خارج شدن از فهرست استقلال؟

قطعاً استقلال در چنین شرایطی هافبک مصدوم خود را نها نمی‌گذارد و کیفیت بازی مهدی مهدی‌پور هم به گونه‌ای است که استقلالی‌ها حتی به اندازه ۶ یا ۸ ماه نیز انتظارش را بکشند اما در این میان یک نکته اداری هم وجود دارد. اگر شرایط مهدی‌پور به گونه‌ای باشد که تا اواخر پاییز نتواند فوتبال بازی کند، احتمالاً استقلال نامش را از فهرست بازیکنان این تیم در نیم فصل اول لیگ بیست و چهارم خط می‌زند تا بتواند به جای او یک بازیکن جدید را مورد استفاده قرار بدهد و یک جای لیست برای بازیکنی که توانایی حضور در میدان را ندارد، هدر نرود. اتفاقی که در سالیان گذشته نیز برای استقلال به وقوع پیوسته است.

منبع: خبـر ورزشی