به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از موتور وان، رویترز گزارش داد که تسلاموتورز، خودروی مقرون به صرفه خود را به منظور تمرکز روی پروژه روبو تاکسی کنار گذاشته است اما ایلان ماسک بعدا اعلام کرد این خبر صحت ندارد. رویترز صبح جمعه گزارش داد که تسلای ۲۵ هزار دلاری مقرون به صرفه مرده است. […]

- رویترز درباره خودروی تسلا دروغ می‌گوید!

به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از موتور وان، رویترز گزارش داد که تسلاموتورز، خودروی مقرون به صرفه خود را به منظور تمرکز روی پروژه روبو تاکسی کنار گذاشته است اما ایلان ماسک بعدا اعلام کرد این خبر صحت ندارد.

رویترز صبح جمعه گزارش داد که تسلای ۲۵ هزار دلاری مقرون به صرفه مرده است.

 این رسانه به سه منبع و پیام‌های داخلی شرکت اشاره کرد و مدعی شد که این پروژه لغو شده است اما توسعه یک ربوتاکسی مستقل در همان پلت فرم ادامه خواهد یافت.

اما اندکی پس از انتشار این گزارش، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا علنا این گزارش را تکذیب کرد.

ایلان ماسک در توییتی به @ZeroHedge گفت: «رویترز (دوباره) دروغ می‌گوید».

ربو تاکسی و خودرو تسلا مقرون به صرفه قرار بود بر روی یک پلتفرم باشند و این امکان وجود دارد که این شرکت نسخه خودران را بیشتر از هر مدلی که توسط انسان هدایت می‌شود در اولویت قرار دهد یا نسخه خودران می‌تواند تسلا “مقرون به صرفه” باشد، اگرچه من متقاعد نشده‌ام کسی بتواند یک خودروی کاملا خودمختار با قیمتی کمتر از قیمت مدل ۳ امروزی بسازد.

شاید ساختن چیزی با قیمتی بسیار کمتر از مدل ۳ برای تسلا سخت باشد و به همین خاطر می‌تواند توضیح دهد که چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

رویترز ممکن است به درستی از مرگ تسلا ۲۵ هزار دلاری خبر داده باشد. از آنجایی که این خبر تاثیر فوری بر قیمت سهام داشت، خوب، ایلان همان کاری را کرد که باید انجام می‌داد. 

او قول داد که چیزهای بیشتری در این داستان وجود دارد و او یک برنامه مخفی برای انجام همه چیز دارد و سرمایه گذاران نیازی به نگرانی ندارند. اینکه آیا این درست است به مرور زمان مشخص خواهد شد.

منبع: اطلاعات انلاین