اختلاف جواد نکونام و مدیریت باشگاه استقلال با مصاحبه تازه سرمربی تیم صدرنشین وارد فاز تازه ای شد. عملکرد تیمی استقلال در هفته های پایانی که هواداران این تیم در انتظار نتیجه و رسیدن به هدف هستند حالا به حاشیه رفته…. نکونام به تازگی ادعا کرده که عدم حضورش در کنفرانس های قبل و پس […]

- کلوب| آقای نکونام! آرامش استقلال در وقار و مسالمت جویی شماست

اختلاف جواد نکونام و مدیریت باشگاه استقلال با مصاحبه تازه سرمربی تیم صدرنشین وارد فاز تازه ای شد. عملکرد تیمی استقلال در هفته های پایانی که هواداران این تیم در انتظار نتیجه و رسیدن به هدف هستند حالا به حاشیه رفته….

نکونام به تازگی ادعا کرده که عدم حضورش در کنفرانس های قبل و پس از بازی به دستور مدیریت بوده و سکوت ایشان در طی این مدت با سوء استفاده مدیریت همراه و تصمیم دارد در هفته های پایانی دیگر این سکوت را ادامه ندهد و به غیبتش در کنفرانس ها پایان بدهد.

اتفاقی که متاسفانه فصل های متوالی است که بین مدیریت باشگاه و کادرفنی تیم استقلال تکرار و موجب اختلاف و درگیری و حاشیه های بزرگی شده است که بزرگترین عامل عدم نتیجه گیری این تیم در یک دهه گذشته بود. مشکلاتی که تنها مربوط به باشگاه و تیم استقلال نیست اما چون بیشتر نگاه ها معطوف به این باشگاه پرطرفدار است، خواه ناخواه مشکلات ریز و درشت آن با وضوح بیشتری انعکاس داده می شود.

کلام آخر اینکه جواد نکونام دوست دارد در اولین فصل حضورش در تیم استقلال با این تیم بزرگ به یک افتخار بزرگ برسد و آن کسب جام قهرمانی لیگ برتر است و خوب می داند که برای رسیدن به این هدف بزرگ باید آرامش کافی داشت، آرامشی که اول از همه خود او می تواند به تیمش و بازیکنان تحت هدایتش منتقل کند. نکونام باید  رسیدن به آرامش را از خودش شروع کند، هر چند از مدیریت انتظاراتی دارد که فعلا برآورده نشده است.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی