به گزارش زیرنویس، سرهنگ سید جلاالدین جوانمردی با بیان اینکه مقابله با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای مردم همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهارداشت: به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم هیچ فردی آرامش و امنیت را به خطر بیاندازد. وی در ادامه افزود: در پی تماس […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ سید جلاالدین جوانمردی با بیان اینکه مقابله با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای مردم همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهارداشت: به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم هیچ فردی آرامش و امنیت را به خطر بیاندازد.

وی در ادامه افزود: در پی تماس تلفنی احدی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در شهرستان رودسر مبنی بر ایجاد مزاحمت فردی برای وی در مسیر دانشگاه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به حضور ماموران انتظامی در محل و دریافت مشخصات ظاهری فرد مزاحم، خاطرنشان کرد: با تحقیقات صورت گرفته متهم ۲۳ ساله این پرونده پس از شناسائی با هماهنگی قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر: رکنـا