به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کاپیتان باتجربه استقلال که امسال در فرم ایده‌آل دروازه‌بانی قرار دارد و توانسته بازی‌های خوبی را برای تیمش انجام بدهد، بعد از ۴ مسابقه متوالی که کلین‌شیت کرده بود، امروز مقابل مس رفسنجان گل خورد. سیدحسین حسینی در هفته هفدهم لیگ برتر مقابل ملوان در دقیقه ۶۵ دروازه‌اش […]

- مقاومت سیدحسین بعد از ۳۸۸ دقیقه شکست

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کاپیتان باتجربه استقلال که امسال در فرم ایده‌آل دروازه‌بانی قرار دارد و توانسته بازی‌های خوبی را برای تیمش انجام بدهد، بعد از ۴ مسابقه متوالی که کلین‌شیت کرده بود، امروز مقابل مس رفسنجان گل خورد.

سیدحسین حسینی در هفته هفدهم لیگ برتر مقابل ملوان در دقیقه ۶۵ دروازه‌اش باز شد و بعد از آن در هفته‌های هجدهم، نوزدهم، بیستم و بیست و یکم موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد و به موفقیت تیمش کمک کند.

گلر ملی‌پوش استقلال امیدوار بود در بازی امروز مقابل مس رفسنجان هم دروازه خود را بسته نگه دارد و چهاردهمین کلین‌شیت فصل را به نام خود ثبت کند، اما سجاد شهباززاده مانع از این امر شد و در دقیقه ۳ دروازه حسینی باز شد.

با همه این تفاسیر سیدحسین که یک رکورد ویژه را در گل نخوردن‌های متوالی ثبت کرده بود، بعد از ۳۸۸ دقیقه مقاومت و کلین‌شیت در نهایت مقابل مس رفسنجان دروازه‌اش باز شد تا یک کلین‌شیت دیگر را هم از دست بدهد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا