علی فتح‌الله‌زاده دو سال قبل در ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ با زیرنویس صحبت کرد و با تاکید بر این‌که شرایط واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص نیست، پیرامون برخی چهره‌ها نیز حرف‌های جالبی زد. فتح‌الله‌زاده ابتدا به بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و گفت: شرایط واگذار کردن استقلال و پرسپولیس مشخص نیست و اگر تا […]

علی فتح‌الله‌زاده دو سال قبل در ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ با زیرنویس صحبت کرد و با تاکید بر این‌که شرایط واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص نیست، پیرامون برخی چهره‌ها نیز حرف‌های جالبی زد.

فتح‌الله‌زاده ابتدا به بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و گفت: شرایط واگذار کردن استقلال و پرسپولیس مشخص نیست و اگر تا مهر ماه امسال ۱۴۰۱ سهام واگذار نشد، آقایان باید استعفا بدهند. یک زمانی می‌گفتند استقلال را پشت یک محفظه شیشه‌ای قرار می‌دهیم تا همه‌چیز شفاف باشد ولی از قرار معلوم این دیوار شیشه‌ای را رنگ زده‌اند!

مدیرعامل اسبق استقلال در ادامه مصاحبه‌اش افشاگری‌های جالبی را نیز انجام داد و گفت: سال ۸۷ مذاکرات خودم با آقای برانکو را انجام دادم تا به ایران بیاید و سرمربی استقلال شود. حتی بحث مالیات او را هم دنبال می‌کردم ولی در شهریور همان سال من را کنار گذاشتند و این مذاکرات نیمه‌تمام ماند. اگر دو ماه بیشتر مدیرعامل باقیمانده بودم، برانکو سرمربی استقلال می‌شد. در مورد وحید امیری و علیرضا بیرانوند هم باید بگویم هیچ‌کدام از آن‌ها در دوره مدیرعاملی من به پرسپولیس نرفتند. اصلا مگر می‌شد من مدیرعامل استقلال باشم و این دو نفر پرسپولیسی شوند؟

فتح الله زاده و برانکو در استقلال

منبع: خبـر ورزشی