آبمیوه‌های طبیعی به چه شرط مفیدند؟
آبمیوه‌های طبیعی به چه شرط مفیدند؟

مجله سلامتی نوشت: از آنجایی که بسیاری از ویتامین های آنها اکسید شده و فواید آنها برای سلامتی کاهش می یابد. حتماً میوه ها را قبل از آبگیری بشویید. سعی کنید روی نوشیدن یک نوع آب میوه تمرکز نکنید، بلکه چندین نوع آب میوه بنوشید تا سلامتی را بهبود بخشید، به خصوص سیستم ایمنی خود […]

- آبمیوه‌های طبیعی به چه شرط مفیدند؟

مجله سلامتی نوشت: از آنجایی که بسیاری از ویتامین های آنها اکسید شده و فواید آنها برای سلامتی کاهش می یابد. حتماً میوه ها را قبل از آبگیری بشویید. سعی کنید روی نوشیدن یک نوع آب میوه تمرکز نکنید، بلکه چندین نوع آب میوه بنوشید تا سلامتی را بهبود بخشید، به خصوص سیستم ایمنی خود را تقویت کنید

سیستم ایمنی بدن به طور مداوم فعال است و تشخیص می دهد که کدام سلول متعلق به بدن شماست و کدام نه، و این بدان معناست که برای حفظ و تداوم انرژی خود به دوز سالم ویتامین ها و مواد معدنی نیاز دارد.

دستور العمل های زیر برای شیک میوه پر از مواد مغذی ضروری برای سلامتی روزانه یا مبارزه با ویروس هایی مانند سرماخوردگی یا آنفولانزا است.

آب میوه های زیر سیستم ایمنی را تقویت کرده و تقویت کننده مهمی برای دفاع طبیعی بدن هستند:

آب پرتقال، گریپ فروت و مرکبات

این آب مرکبات حاوی حدود ۶۰ درصد از ارزش روزانه ویتامین C در هر فنجان است. ویتامین C حاوی خواص آنتی اکسیدانی است که از سلول های شما در برابر موادی که به بدن آسیب می زند محافظت می کند.

مخلوط آب سیب سبز، هویج و پرتقال

هویج، سیب و پرتقال ترکیبی برنده برای کمک به بدن شما برای محافظت از خود و مبارزه با عفونت ها هستند.

آب چغندر، هویج، زنجبیل و سیب

این آب میوه تقویت‌کننده حاوی سه سبزی ریشه‌ای است که به سیستم ایمنی شما کمک می‌کند و مواد مغذی ضد التهاب را فراهم می‌کند.

آب گوجه

گوجه فرنگی سرشار از ویتامین B9، معروف به اسید فولیک است که به تقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک می کند. گوجه فرنگی همچنین مقدار کمی منیزیم دارد که یک ضد التهاب است.

آب توت فرنگی و کیوی

توت فرنگی و کیوی گزینه های سالم دیگری هستند که می توانید در یک نوشیدنی غنی از ویتامین C بگنجانید.

 

منبع: اطلاعات انلاین