به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، استاندار تهران، طی پیامی حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمین جهان، به ویژه مردم مؤمن استان تهران تبریک گفت، متن این پیام به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیم «اللّٰهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ خَیْرَ مَا سَأَلَکَ مِنْهُ عِبادُکَ الصَّالِحُونَ، وَأَعُوذُ بِکَ فِیهِ مِمَّا اسْتَعاذَ […]

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، استاندار تهران، طی پیامی حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمین جهان، به ویژه مردم مؤمن استان تهران تبریک گفت، متن این پیام به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیم

«اللّٰهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ خَیْرَ مَا سَأَلَکَ مِنْهُ عِبادُکَ الصَّالِحُونَ، وَأَعُوذُ بِکَ فِیهِ مِمَّا اسْتَعاذَ مِنْهُ عِبادُکَ الصَّالِحُونَ».

عید سعید فطر، عیدی است که در آن، اخلاص و شکوفایی فطرت انسان، نمایان و مؤمنان پرهیزکار بعد از یک ماه بهره‌گیری از ضیافت الهی و دوری از گناهان در برابر نفس و شیطان پیروز می‌شوند.

بهار امسال گره خورد به قرآن و مبارک شد با نور ماه رمضان، حال که یک ماه تعبد، بندگی و پرستش را پشت سر گذاشته ایم به عید سعید فطر و هنگامه رجعت انسان به خویش رسیده ایم.

آنجا که در نماز عید فطر ذکر «ادخلنی فی کلّ خیر ادخلت فیه محمّدا و آل محمّد» و «و اخرجنی من کلّ سو اخرجت منه محمّدا و آل محمّد صلواتک علیه و علیهم» را زمزمه می‌کنیم از خدا بخواهیم همه ما را در زمره بهشتیان قرار دهد و از دوزخ برهاند.

اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمین جهان به ویژه مردم مؤمن، انقلابی و خداجوی استان تهران، این عید بزرگ را تبریک و تهنیت گفته و سعادت هر چه بیشتر در سایه اتحاد، عزت و اقتدار ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

»

منبع: مـهر