به گزارش خبرنگار مهر، سیدسعید حسینی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در مصلای امام جمعه کاشان برپا شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین خصوصیت‌های یک انسان مؤمن این است که بین برادران دینی خود که ناراحتی پیش آمده است، آشتی ایجاد کند. وی با اشاره به برخی از عملکرد یهودیان در طول تاریخ […]

به گزارش خبرنگار مهر، سیدسعید حسینی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در مصلای امام جمعه کاشان برپا شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین خصوصیت‌های یک انسان مؤمن این است که بین برادران دینی خود که ناراحتی پیش آمده است، آشتی ایجاد کند.

وی با اشاره به برخی از عملکرد یهودیان در طول تاریخ ابراز داشت: یهود در طول حیات خود به بخشی از کتاب آسمانی خود ایمان و به برخی دیگر از بخش‌ها کافر بوده و هستند.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه اینگونه رفتارها نشان از تمایلات نفسانی آنها است، تصریح کرد: این یعنی اینکه وقتی یهود به قسمتی از کتاب آسمانی خود کافر است، نشان از این است که آنها به آن قسمت از کتاب خود که ایمان دارند این ایمان واقعی نبوده و نیست.

وی با اشاره به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی که سرکنسولگری ایران در سوریه گفت: این خبر در رسانه‌های معاند فارسی زبان به گونه‌ای انعکاس پیدا کرد که از این خبر ابراز ناراحتی نکردند این در حالی بود که مردم از شهادت سرداران عزیز خود ناراحت بودند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به واکنش ایران نسبت به این جنایت افزود: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی هوشمندانه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ایران تصمیم گرفته است که پاسخ به رژیم صهیونیستی را به صورت مستقیم بدهد.

امام جمعه کاشان در به دیگری از سخنان خود با اشاره به انجام اقدامات تروریستی توسط گروهک
جیش الظلم و شهادت جمعی از مدافعان امنیت در منطقه سیستان تاکید کرد: تروریست‌های این گروهک با انجام این اقدامات کور راه به جایی نمی‌برند و سرنوشتی جز شکست برای آنها متصور نیستیم.

منبع: مـهر