مهدی مهدی‌پور در جریان جدال استقلال مقابل مس رفسنجان به شدت مصدوم شد و وضعیتش به گونه‌ای است که نه تنها فصل جاری را به طور کامل از دست داد بلکه هنوز نمی‌توان گفت از چه زمانی دوباره به میادین باز خواهد گشت. مهدی ‌پور امسال دوباره فوتبال بازی می‌کند ولی اینکه در چه ماهی […]

- استقلال این ستاره را برای فصل بعد می‌خواهد

مهدی مهدی‌پور در جریان جدال استقلال مقابل مس رفسنجان به شدت مصدوم شد و وضعیتش به گونه‌ای است که نه تنها فصل جاری را به طور کامل از دست داد بلکه هنوز نمی‌توان گفت از چه زمانی دوباره به میادین باز خواهد گشت.

مهدی ‌پور امسال دوباره فوتبال بازی می‌کند ولی اینکه در چه ماهی می‌تواند پا به توپ شود هنوز نمی‌توان به طور قطعی در موردش نظر داد و کادر پزشکی باید پس از جراحی و بررسی همه جوانب امر، چنین مسئله‌ای را به باشگاه استقلال اعلام کنند.

البته به نظر می‌رسد میان مربیان و مدیران استقلال با وجود همه اختلافاتی که وجود دارد، پیرامون وضعیت هافبک مصدوم استقلال اتفاق نظر ایجاد شده است و هر دو طرف می‌خواهند این بازیکن را حفظ کنند. با توجه به اینکه مهدی مهدی‌پور در جریان بازی رسمی استقلال مصدوم شد و طی چند سال اخیر تراز کاری مثبتی برای آبی پوشان داشته، استقلالی‌ها تاکید دارند در چنین شرایطی نباید او را رها کرد به همین خاطر قراردادش حتماً برای فصل آینده تمدید می‌شود و این مهره اصفهانی از همین حالا اولین انتخاب آبی پوشان برای لیگ بیست و چهارم خواهد بود. از قرار معلوم، قرارداد مهدی مهدی‌پور در پایان لیگ بیست و سوم همراه با ۵ بازیکن دیگر به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: ۸ بازی پرسپولیس و استقلال زیر ذره‌بین/ قرعه نکونام آسان‌تر است یا اوسمار؟

منبع: خبـر ورزشی