ایسنا نوشت: سردار رمضان شریف در مراسم گرامیداشت «شهدای راه قدس» در اهواز، اظهار کرد: سردار زاهدی ۴۸ ساعت قبل از شهادتش در جمع همرزمانش گفته بود بهترین هدیه‌ای که با شهادتم نصیبم می‌شود ملاقات با شهید حاج قاسم سلیمانی است.  وی افزود: همانطور که فرمانده کل قوا تاکید کردند حماقت رژیم صهیونسیتی به خاطر […]

- جمله تکان‌دهنده سردار سپاه قبل از شهادت در سوریه چه بود؟

ایسنا نوشت: سردار رمضان شریف در مراسم گرامیداشت «شهدای راه قدس» در اهواز، اظهار کرد: سردار زاهدی ۴۸ ساعت قبل از شهادتش در جمع همرزمانش گفته بود بهترین هدیه‌ای که با شهادتم نصیبم می‌شود ملاقات با شهید حاج قاسم سلیمانی است.

 وی افزود: همانطور که فرمانده کل قوا تاکید کردند حماقت رژیم صهیونسیتی به خاطر این اقدام وحشیانه، قطعاً مجازات پشیمان‌کننده‌ای در پی خواهد داشت.

سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به وضعیت جنگ غزه، اظهار کرد: مردم غزه در شرایط بسیار سختی به‌سر می‌برند اما باوجود این فشارها، اتکای‌شان به خدا، تمسک به قرآن و روحیه مقاوم و جانفشانی رزمندگان حماس و دیگر رزمندگان جبهه مقاومت تمام محاسبات دشمن را بهم ریخته است.

وی افزود: صهیونیست‌ها با امپراتوری رسانه‌ای خود در اذهان عمومی دنیا تبلیغ و ترویج شایعه می‌کردند که شعارهای روز قدس چه فایده‌ای دارد؟ اما همگان امسال پاسخ خود را در قبال این پرسش دریافت کردند.

شریف یادآور شد: در ۴۵ سال اخیر، روز قدس در کشورهای اسلامی گرامی داشته می‌شد اما امسال سیل خروشان مردم در شهرهای مختلف جهان در محکومیت رژیم صهیونیستی را شاهد بودیم که به خیابان‌ها آمدند. هیمنه و اقتدار پوشالی صهیونیست‌ها با طوفان الاقصی از بین رفت و این نقطه سقوط رژیم منحوس کودک‌کش و اقتدار رزمندگان فلسطینی به عقب بازنخواهند گشت.

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: آمریکا با تناقض‌گویی و نفاق، در پیش چشم جهانیان با هواپیماهای جنگی برای رژیم مفلوک صهیونیستی سلاح و مهمات، تجهیزات و جنگ‌افزار نظامی می‌فرستد و از طرف دیگر از طریق هوایی آذوقه برای مردم غزه ارسال می‌کند اما خباثت و ادعاهای دروغین آمریکا برای افکار عمومی جهان ثابت و روشن شده است.

وی تاکید کرد: امروز به برکت امامین انقلاب اسلامی، راهبرد جمهوری اسلامی با پای فشاری بر آرمان فلسطین، جهانی شده و یقین داریم طبق وعده قرآنی پیروزی از آن جبهه حق است. امروز جلوه‌های نصرت خدا کاملاً آشکار است. اگر ارتش صهیونیستی در جنگ‌های دیروزش با کشورهای عربی بویژه در آخرین آن یعنی جنگ ۶ روزه بر کل کشورهای عربی پیروز شد اما خداوند را شاکریم امروز وعده‌های حتمی او بر پیروزی رزمندگان اسلام و مجاهدین راه قدس عینیت یافته است.

منبع: اطلاعات انلاین