جواد زرینچه کاپیتان و سرپرست اسبق استقلال فروردین سال ۸۸ طی یک مصاحبه تلویزیونی مدعی شد هنگامی که او همراه با منصور پورحیدری فقید هدایت استقلال را پس از اخراج رولند کخ بر عهده گرفته بودند، امیر قلعه‌نویی که در آن زمان سرمربی استقلال اهواز بود، قبل از بازی استقلال تهران و استقلال اهواز از […]

جواد زرینچه کاپیتان و سرپرست اسبق استقلال فروردین سال ۸۸ طی یک مصاحبه تلویزیونی مدعی شد هنگامی که او همراه با منصور پورحیدری فقید هدایت استقلال را پس از اخراج رولند کخ بر عهده گرفته بودند، امیر قلعه‌نویی که در آن زمان سرمربی استقلال اهواز بود، قبل از بازی استقلال تهران و استقلال اهواز از آن‌ها خواست تا هوای تیمش را داشته باشند چون اگر استقلال تهران بازی را می‌برد، احتمال سقوط اهوازی‌ها خیلی زیاد بود!

این ادعا در آن مقطع سر و صدای بسیار زیادی راه انداخت و قلعه‌نویی که هدایت استقلال را در بهار سال ۸۸ بر عهده داشت مدعی شکایت به کمیته انضباطی شد ولی محمد نوازی بازیکن اسبق استقلال و مربی کنونی آبی‌پوشان پایتخت که در بهار سال ۸۲ پیراهن آبی را بر تن می‌کرد، نوزدهم فروردین سال ۸۸ در گفت‌وگوی اختصاصی با زیرنویس ادعای جواد زرینچه را تایید کرد و گفت: بله! امیر قلعه‌نویی در آن مسابقه با ما تبانی کرد. نتیجه آن بازی برای استقلال اهمیتی نداشت اما برای استقلال اهواز فوق‌العاده مهم بود. خودش قبل از مسابقه من را دید و گفت: ما بچه‌محلیم. هوای من را داشته باش! البته ایشان در مورد من و علیرضا منصوریان خیلی حرف زده اما به نظرم حرف و عملش با هم یکی نیست.

نوازی ادامه داد: من امیر قلعه‌نویی را استقلالی نمی‌دانم چون او متعلق به مکتب شاهین است!

زیرنویس‌گردی| من امیر قلعه‌نویی را استقلالی نمی‌دانم/ قبل از بازی استقلال گفت ما بچه‌محلیم هوایم را داشته باش/ قلعه‌نویی با ما تبانی کرد!

منبع: خبـر ورزشی