به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محسن کاوه، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، درباره دیدار وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان کشتی گفت: هاشمی همیشه به کشتی لطف داشته و نگاه خاصی به این رشته ورزشی دارد و حمایت‌هایش دلگرم کننده است. در آستانه […]

- حمایت‌های وزیر ورزش دلگرم کننده است/ هرچه زودتر سهمیه بگیریم شرایط بهتری خواهیم داشت

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محسن کاوه، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، درباره دیدار وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان کشتی گفت: هاشمی همیشه به کشتی لطف داشته و نگاه خاصی به این رشته ورزشی دارد و حمایت‌هایش دلگرم کننده است. در آستانه اعزام تیم ملی کشتی آزاد هستیم و حضورش روحیه خوبی به ملی‌پوشان داد. از حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم. ملی‌پوشان کشتی هم در چارچوب مسابقات آسیایی و انتخابی المپیک تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و امیدوارم بچه‌ها بتوانند عملکرد موفقیت‌آمیزی در این رقابت‌ها داشته باشند.

وی درباره تکمیل سهمیه‌های المپیک پاریس و باقی ماندن ۳ سهمیه دیگر در کشتی آزاد گفت: اگر در قرقیزستان و مسابقات قهرمانی آسیا بتوانیم سهمیه بگیریم، برای برنامه‌ریزی کار راحت‌تری خواهیم داشت. برای ۳ سهمیه باقی‌مانده می‌توانیم نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و پس از آن برای المپیک کار‌های لازم برای ورزشکاران را انجام دهیم. هرقدر زودتر این اتفاق رخ دهد، کار ما و کشتی‌گیران آسان‌تر خواهد شد.

کاوه در خصوص آخرین وضعیت کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی گفت: حسن یزدانی به دلیل آسیب‌دیدگی کتف از میادین دور بود و با او در تماس هستیم. او یکی از نوابغ کشتی دنیاست و دارد کتف خود را مداوا می‌کند و از اوایل اردیبهشت به اردوی ما ملحق خواهد شد. حضور یزدانی برای بچه‌ها بسیار خوب است. قاسم‌پور هم تمرینات خود را انجام می‌دهد و امیدوارم بتوانیم برای المپیک یک تصمیم خوب بگیریم؛ به شرطی که یک حسن یزدانی خوب و آماده داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره شرایط رنکینگی ملی‌پوشان کشتی گفت: اگر ما رنکینگ خوبی داشته باشیم، در بحث حریفان کار راحت‌تری خواهیم داشت. ما مسابقات کرواسی را رفتیم و اگر نیاز باشد، به مسابقات مجارستان هم می‌رویم. برای مسابقات قهرمانی آسیا هم چند کشتی‌گیر برای رنکینگ می‌روند و هر چقدر ما امتیاز بهتری داشته باشیم، در تقسیم حریف شرایط بهتری خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا