بازی‌های دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از امشب (سه‌شنبه) در حالی آغاز می‌شود که هشت تیم رئال ماردید، منچسترسیتی، بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن، بایرن مونیخ، آرسنال، اتلتیکومادرید و بورسیا دوتموند این شانس را دارند که این فصل با رسیدن به فینال ومبلی عنوان قهرمانی را در شهر لندن از آن خود کنند. در […]

بازی‌های دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از امشب (سه‌شنبه) در حالی آغاز می‌شود که هشت تیم رئال ماردید، منچسترسیتی، بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن، بایرن مونیخ، آرسنال، اتلتیکومادرید و بورسیا دوتموند این شانس را دارند که این فصل با رسیدن به فینال ومبلی عنوان قهرمانی را در شهر لندن از آن خود کنند.

در همین خصوص، سایت آماری و تحلیلی «اُپتا آنالیست» بر اساس داده‌های موجود و عملکرد تیم‌ها در فصل جاری از ابررایانه خود خواست تا قهرمان این فصل لیگ قهرمانان و شانس تیم‌ها برای کسب این عنوان را پیش‌بینی کند که منچسترسیتی با ۲۸.۳ درصد بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد و رئال مادرید با ۱۵ درصد و پاری‌سن‌ژرمن با ۱۴.۷ درصد شانس قهرمانی، بخت‌های بعدی تصاحب این عنوان هستند.

در این بین بارسلونا تنها ۹ درصد شانس قهرمانی دارد و تیم‌های بایرن مونیخ با ۶.۳ درصد و اتلتیکومادرید با ۵ درصد کمترین شانس قهرمانی را دارند.

بیشتر بخوانید: آمار و تحلیل دیدارهای دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا/ نبردهای کهکشانی در راه است…

هوش مصنوعی پیش‌بینی کرد؛ این تیم در لیگ قهرمانان اروپا جام می‌گیرد

منبع: خبـر ورزشی