ساختاردفاعی گل‌گهر فوق‌العاده است
ساختاردفاعی گل‌گهر فوق‌العاده است

بازیکن سابق پرسپولیس با بیان اینکه این تیم ضرب آهنگ خوبی در خط حمله دارد، گفت: بازیکنان هجومی پرسپولیس خیلی کیفیت بالایی دارند و امیدوارم در بازی امروز گل گهر را شکست دهند.

 

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس امروز یکشنبه ۱۹ فروردین و در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این فصل خود در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان رو در روی گل گهر قرار خواهد گرفت و شاگردان «اوسمار ویه‌را» به دنبال کسب پیروزی در این بازی هستند تا روند رو به رشد خود در نیم فصل دوم را ادامه دهند.

فرزاد آشوبی کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با دیدار پرسپولیس – گل گهر اظهار داشت: هر دو تیم از تیم‌های خوب این فصل لیگ برتر بوده‌اند و نبود علیرضا بیرانوند در این بازی را نمی‌توان اتفاق خوبی برای پرسپولیس دانست. امیررضا رفیعی در تنها دیداری که برابر ذوب آهن بود و برای پرسپولیس به میدان رفت توانست عملکرد خوبی را از خود نشان دهد و امیدها به درخشش او بیشتر شد، امیدوارم در این بازی هم بتواند عملکرد خوب دیدار گذشته‌اش را تکرار کند تا پرسپولیس آسیبی نبیند.

او ادامه داد: گل گهر با «اوزونیدیس» نشان داده که تیمی با ساختار دفاعی خوب است که در عین حال بازیکنان این تیم سعی می‌کنند تا در جریان بازی بیشترین مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند با این حال به نظرم اگر اتفاقات فوتبالی رخ ندهد پرسپولیس می‌تواند در این بازی نیز پیروز شود و همچنان به پیروزی‌های متوالی خود در لیگ برتر ادامه دهد.

بازیکن اسبق پرسپولیس در رابطه با نقاط ضعف و قدرت پرسپولیس و گل گهر در این فصل گفت: پس از اینکه «اوسمار ویه‌را» به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد این تیم در فاز هجومی بسیار دلنواز و راحت بازی می‌کند و مدافعان تیم‌های حریف قطعاً کار سختی مقابل نفرات هجومی پرسپولیس خواهند داشت. همچنین در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنان بسیار با کیفیتی جذب پرسپولیس شدند و از همه مهم‌تر این نفرات خیلی زود توانستند با سایر بازیکنان هماهنگ شوند به گونه‌ای که انگار چندین فصل است که کنار هم بازی می‌کنند و این موضوع باعث شد تا پرسپولیس بسیار زیبا بازی کند.

آشوبی افزود: همانطور که گفتم گل گهر در فاز دفاعی خیلی خوب است و بازیکنان این تیم در طول ۹۰ دقیقه نشان داده‌اند که بسیار با هم هماهنگ هستند. برای دیدار امروز برابر پرسپولیس خط دفاعی این تیم به مراتب کار سخت‌تری را برابر مهاجمان پرسپولیس خواهد داشت و ضرب آهنگ هجومی شاگردان اوسمار در نیم فصل دوم این تیم را به داشتن یکی از بهترین خطوط هجومی در میان سایر باشگاه‌ها تبدیل کرده است. در پایان امیدوارم پرسپولیس بتواند پیروز از زمین خارج شود تا فاصله کم خود را با صدر جدول حفظ کند و با لغزش استقلال جای این تیم را بگیرد.

منبع: مـهر