به گزارش زیرنویس؛ امیر ملأشور، پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از وقوع حریق در کارگاه رنگ‌کاری پردیس خبر داد و اظهار کرد: این حادثه در کارگاه یک هزار متری رنگ‌کاری جنب پمپ بنزین تپه سیف به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس گزارش داده شد. وی با اشاره به اعزام […]

به گزارش زیرنویس؛ امیر ملأشور، پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از وقوع حریق در کارگاه رنگ‌کاری پردیس خبر داد و اظهار کرد: این حادثه در کارگاه یک هزار متری رنگ‌کاری جنب پمپ بنزین تپه سیف به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس گزارش داده شد.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات همراه با تجهیزات به محل حادثه، افزود: با تلاش آتش‌نشانان ایستگاه فرماندهی و پشتیبانی ایستگاه‌های شماره ۲و۵و۶ در لحظات اولیه حریق مانع از سرایت آتش به کارگاه‌های مجاور شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس ادامه داد: حدود ۱۵ نفر نیرو به محل حادثه اعزام شد که بعد از حدود ۶ دقیقه ایستگاه اول به محل حریق رسید.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس با اشاره به همجواری با پمپ بنزین و کارگاه‌های مشابه و خطرات سرایت آتش به آنها تصریح کرد: با سرعت عمل اکیپ‌های اعزامی آتش‌نشانی پردیس از فرماندهی و ایستگاه‌های شماره ۲ و ۵ و ۶ این حریق اطفا شد اما متأسفانه در بررسی‌ها و جستجوی نیروها، یک نفر فوت شده، کشف و تأیید شد.

ملأشور با اشاره به وجود تعدادی بشکه تینر در محل حریق، گفت: بشکه‌های مملو از تینر توسط آتش نشانان کشف و به بیرون از کارگاه انتقال پیدا کرد و مانع از انفجار سنگین شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس خاطرنشان کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

 

منبع خبر: رکنـا