بهار سال ۱۳۹۵ استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی لیگ پانزدهم بودند و برانکو ایوانکووچ  تحت عنوان سرمربی پرسپولیس شرایط استقلال را نیز به طور جدی دنبال می‌کرد. این مربی کروات طی مصاحبه‌ای اختصاصی که پانزدهم فروردین سال ۹۵ در زیرنویس منتشر شد، با اشاره به جدال استقلال مقابل همنام خوزستانی خودش گفت: من سرمربی […]

بهار سال ۱۳۹۵ استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی لیگ پانزدهم بودند و برانکو ایوانکووچ  تحت عنوان سرمربی پرسپولیس شرایط استقلال را نیز به طور جدی دنبال می‌کرد.

این مربی کروات طی مصاحبه‌ای اختصاصی که پانزدهم فروردین سال ۹۵ در زیرنویس منتشر شد، با اشاره به جدال استقلال مقابل همنام خوزستانی خودش گفت: من سرمربی پرسپولیس هستم و حواسم به نتایج این تیم است اما خوشحال می‌شوم استقلال مقابل استقلال خوزستان امتیاز از دست بدهد چون مساوی‌های استقلال تهران به نفع پرسپولیس خواهد بود.

برانکو همچنین به شایعه خداحافظی کارلوس کیروش از تیم ملی ایران که آن زمان مطرح شده بود هم واکنش نشان داد و گفت: من می‌دانم کیروش همچنان با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد دارد و در جریان خداحافظی او نیستم. البته کسی که در منچستریونایتد کار کرده و سرمربی رئال مادرید بوده، قطعا فرد بزرگی در دنیای فوتبال محسوب می‌شود و نیازی به تعریف و تمجید من ندارد.

 این مصاحبه در زمانی انجام شد که قرار بود رئال مادرید و بارسلونا نیز به مصاف یکدیگر بروند و برانکو پیرامون ال کلاسیکو بهار سال ۹۵ هم تصریح کرد: دلم می‌خواهد رئال مادرید بازی را ببرد اما شرایط بارسلونا بهتر است. لوکا مودریچ و متیو کراچیچ دو بازیکن کنونی رئال مادرید قبلا شاگرد من بوده‌اند و بیشتر به خاطر آن‌هاست که دوست دارم رئال برنده شود.

زیرنویس‌گردی| برانکو: مساوی‌های استقلال به نفع پرسپولیس است/ کیروش نیازی به تعریف من ندارد

منبع: خبـر ورزشی