به گزارش خبرنگار مهر، دیدار معوقه ۲ تیم تراکتور و سپاهان اصفهان از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز با حضور بیش از ۷۰ هزار تماشاگر برگزار شد. تیم تراکتور که می‌خواست بازی رفت و شکست ۳ بر یک خود را تلافی کند […]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار معوقه ۲ تیم تراکتور و سپاهان اصفهان از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز با حضور بیش از ۷۰ هزار تماشاگر برگزار شد.

تیم تراکتور که می‌خواست بازی رفت و شکست ۳ بر یک خود را تلافی کند نتوانست در نیمه نخست به هدف خود دست بیابد و نیمه نخست با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم شاگردان خمز چندین موقعیت گل بدست آورند ولی دریغ از یک شوت دقیق و محکم و نهایتاً این بازی با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.

خمز تیمش را برای دیدار مقابل سپاهان با ترکیب حسین پورحمیدی، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، صفا هادی، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، میلوش دلتیچ، امیرحسین حسین‌زاده و رحمان جعفری به زمین مسابقه فرستاد.

همچنین تیم سپاهان با ترکیب نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، رضا شکاری، رضا اسدی، شهریار مغانلو، کاوه رضایی مقابل تراکتور صف آرایی کرد.

قضاوت این بازی را امیر عرب براقی، دانیال باشنده، محسن بابایی، فرزاد منصوری و محمدرضا فلاح به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

گفتنی است، تیم تراکتور با ۳۹ امتیاز در رده سوم جدول و تیم سپاهان با ۳۸ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفته‌اند.

منبع: مـهر