دنا پلاس ۱ میلیاردی شد
دنا پلاس ۱ میلیاردی شد

 اقتصادنیوز نوشت: پس از اعلام قیمت‌های جدید خودروهای پرطرفدار داخلی شاهد دو اتفاق مهم در بازار بودیم، در این خصوص می توان به خروج خودروهای اقتصادی از بازار اشاره کرد، بطوریکه خودروهای اقتصادی سایپا وارد کانال ۴۰۰ میلیون تومانی شدند و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار یک میلیارد تومان را رد کرد.   […]

- دنا پلاس ۱ میلیاردی شد

 اقتصادنیوز نوشت: پس از اعلام قیمت‌های جدید خودروهای پرطرفدار داخلی شاهد دو اتفاق مهم در بازار بودیم، در این خصوص می توان به خروج خودروهای اقتصادی از بازار اشاره کرد، بطوریکه خودروهای اقتصادی سایپا وارد کانال ۴۰۰ میلیون تومانی شدند و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار یک میلیارد تومان را رد کرد.    

رشد قیمت خودرو در حالی در بازار امروز رقم خورد که نرخ دلار نوسان اندکی در بازار داشت با این شرایط می توان گفت رشد قیمت خودرو تحت تاثیر نرخ دلار نبوده است.  

اما براساس ارزیابی بازار پرطرفدارهای ایران خودرو هم امروز با رشد قیمت ۱۰ تا ۶۳ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند و «هایما S5 پلاس» تنها خودرویی است که امروز در میان ایران خودرویی‌ها رشد قیمت نداشت.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «۲۰۷ پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار ۷۲۸ میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به دو روز گذشته ۳۳ میلیون تومان گران شد. اما «هایما S5پلاس» امروز بدون تغییر در بازار یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون قیمت گذاری‌ شد.

اما «رانا پلاس» هم در بازار ۶۰۵ میلیون تومان قیمت خورد و رشدی ۲۳ میلیونی را تجربه کرد.  در میان خانواده دنا هم «دناپلاس» در بازار ۷۹۵  میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی ۱۰ میلیونی را تجربه کرد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم با رشد ۶۳ میلیونی در بازار یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان قیمت خورد ودر بازار وارد باشگاه یک میلیاردی‌ها شد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «۲۰۷ پاناراما اتومات» هم در بازار یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشد ۱۰میلیونی داشت.

 

منبع: اطلاعات انلاین