چند روز قبل از عید نوروز محمد محمدی دروازه‌بان اسبق تیم‌های پرسپولیس و استقلال که بیش از یک‌سال به عنوان معاون باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کرد، به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سایپا منصوب شد. حالا محمدی در اولین تجربه مدیرعاملی‌اش در سایپا با یک حاشیه مواجه شده است. طی روزهای اخیر در فضای مجازی از محمدی […]

- گرین کارت مدیرعامل سایپا باطل شد!

چند روز قبل از عید نوروز محمد محمدی دروازه‌بان اسبق تیم‌های پرسپولیس و استقلال که بیش از یک‌سال به عنوان معاون باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کرد، به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سایپا منصوب شد. حالا محمدی در اولین تجربه مدیرعاملی‌اش در سایپا با یک حاشیه مواجه شده است.

طی روزهای اخیر در فضای مجازی از محمدی انتقادات زیادی شد. عده‌ای عنوان کردند که محمدی و خانواده‌اش چون اقامت آمریکا را دارند و در آن کشور زندگی می‌کنند نباید در فوتبال ایران فعالیت داشته باشند. ادعایی که عجیب به نظر می‌رسد چرا که خیلی از اهالی فوتبال و بزرگان ورزش ایران اقامت آمریکا یا  دیگر کشورهای دنیا را دارند. 

طبق پیگیری‌های ما، محمد محمدی تا چند وقت قبل گرین‌کارت آمریکا را داشت ولی به علت فعالیت‌هایش در ایران زندگی می‌کرد و همسر و پسرش در آمریکا اقامت داشتند. با این حال محمدی چندی قبل گرین‌کارتش را باطل کرد و دیگر اقامت آمریکا را ندارد.

همچنین بیشتر از ۶ ماه است که همسر و فرزند محمد محمدی هم به ایران برگشته و در تهران زندگی می‌کنند.  

بیشتر بخوانید: مجری تلویزیون سرانجام سرمربی شد!

منبع: خبـر ورزشی