به گزارش زیرنویس، سردار محمد رضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم در معیت کارشناسان سازمان صمت به یک شرکت در آدرسی معلوم مشکوک و برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.    فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه طی هماهنگی و تعامل مناسب […]

به گزارش زیرنویس، سردار محمد رضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم در معیت کارشناسان سازمان صمت به یک شرکت در آدرسی معلوم مشکوک و برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.   

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه طی هماهنگی و تعامل مناسب با مقام قضایی استان، در بازرسی صورت گرفته از شرکت موصوف  ۱۹۰ تن شکر و ۴۹ تن روغن نباتی به دلیل عدم ثبت در سامانه جامع انبار‌ها و عدم ثبت ورود و خروج کالا به انبار‌ها کشف و توقیف شد.

 سردار میرحیدری اضافه کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه، ۸۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه ضمن پلمب شرکت مذکور، ۲ نفر دستگیر و متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: شناسایی و برخورد با عوامل فرصت طلبی که مبادرت به احتکار کالا کنند به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع خبر: رکنـا