انتقام سخت امیرحسین زارع از طاها آکگول‌
انتقام سخت امیرحسین زارع از طاها آکگول‌

امیرحسین زارع ؛ ملی‌پوش‌ سنگین وزن کشتی آزاد ایران پس از حضور در فینال مسابقات جهانی،‌ گفت: با تلاش مربیان، آنالیز خوبی از آکگول‌ داشتم‌ و اشتباهات سال گذشته را تکرار نکردم.

 امیرحسین زارع، ملی‌پوش‌ سنگین وزن کشتی آزاد ایران پس از حضور در فینال مسابقات جهانی،‌ گفت: با تلاش مربیان، آنالیز خوبی از آکگول‌ داشتم‌ و اشتباهات سال گذشته را تکرار نکردم.

 مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان از امروز شنبه در بلگراد صربستان آغاز شده و چهار نماینده ایران در روز نخست روی تشک رفتند که حاصل آن سه فینالیست (امیرمحمد یزدانی، حسن یزدانی و امیرحسین زارع) بود.

انتقام سخت امیرحسین

امیرحسین زارع

امیرحسین زارع که با برتری چهار بر صفر مقابل طاها آکگول‌ کشتی‌گیر ضمن شکست سال گذشته، جواز حضور در فینال مسابقات جهانی بلگراد را کسب کرد، اظهار داشت: به مردم ایران و آنهایی که منتظر این پیروزی بودند تبریک می‌گویم.

انتقام سخت امیرحسین زارع از طاها آکگول‌

وی افزود: سال گذشته، کشتی با آکگول‌ به دلیل یک اشتباه از دستم خارج شد و نتیجه را واگذار کردم. با تلاش مربیان و آنالیز خوبی که داشتیم، برنامه‌های‌ کادر فنی را با توجه به آمادگی‌ بالایی که داشتم اجرا کردم و به برتری رسیدم.

نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران، ادامه داد: امیدوارم فردا نیز به خوبی کشتی بگیرم بدون اشتباه کار کنم و مدال طلا برای مردم ایران به ارمغان بیاورم.

زارع که سهمیه المپیک را نیز با رسیدن به فینال مسابقات جهانی کسب کرد، فردا شب برای کسب مدال به مصاف گنو پترا شویلی‌ نماینده مطرح‌ گرجستان‌ می‌رود.

منبع :خبرگزاری جمهوری اسلامی