اشپیتیم آرفی بازیکن آلمانی که سال‌ها قبل برای پرسپولیس بازی کرد و پس از آن هم در ایران وارد چرخه بازیگری شد، روز ۲۲ فروردین سال ۱۴۰۰ طی گفت‌وگویی با زیرنویس به نکات تلخی در مورد زندگی خودش اشاره کرد که به پرسپولیس هم مربوط می‌شد. آرفی در ابتدای این مصاحبه از هواداران پرسپولیس و […]

اشپیتیم آرفی بازیکن آلمانی که سال‌ها قبل برای پرسپولیس بازی کرد و پس از آن هم در ایران وارد چرخه بازیگری شد، روز ۲۲ فروردین سال ۱۴۰۰ طی گفت‌وگویی با زیرنویس به نکات تلخی در مورد زندگی خودش اشاره کرد که به پرسپولیس هم مربوط می‌شد.

آرفی در ابتدای این مصاحبه از هواداران پرسپولیس و مردم ایران به شدت تعریف کرد و تاکید داشت روزهای بسیار خوبی را با زندگی در کشورمان سپری کرده ولی نمی‌تواند از کنار ضربه بزرگی که مدیران پرسپولیسی به او وارد کردند با بی‌تفاوتی عبور کند.

او در مورد این مسئله به زیرنویس گفت: مدیران باشگاه پرسپولیس مالیات من را نپرداختند و به همین خاطر مدتی ممنوع‌الخروج بودم و نمی‌توانستم از ایران خارج شوم. در همین زمان مادرم فوت کرد و من به خاطر بی‌کفایتی مدیران پرسپولیس نتوانستم در مراسم خاکسپاری او حاضر شوم. اتفاق تلخی که برای همیشه در ذهنم ماندگار است. همچنین در همان مدت ممنوع‌الخروجی، دخترم هم در آلمان داشت بزرگ می‌شد و من دقیقا به همین خاطر از دیدن او نیز محروم شده بودم.

زیرنویس‌گردی| به خاطر بی‌کفایتی مدیران پرسپولیس خاک‌سپاری مادرم را از دست دادم/ من را از دیدن دخترم محروم کرده بودند!

منبع: خبـر ورزشی