دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش از دستگیری قاتل فراری، ۲۴ ساعت پس از قتل در این شهرستان خبر داد. به گزارش زیرنویس مسلم کرم الهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: فردی که روز گذشته ۲۱ فروردین با شلیک گلوله یک نفر را در یکی از شهرک‌های دزفول به قتل رسانده و متواری […]

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش از دستگیری قاتل فراری، ۲۴ ساعت پس از قتل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش زیرنویس مسلم کرم الهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: فردی که روز گذشته ۲۱ فروردین با شلیک گلوله یک نفر را در یکی از شهرک‌های دزفول به قتل رسانده و متواری شده بود، امروز در شوش دستگیر شد.

کرم الهی گفت: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس اطلاعات شوش قرار گرفت و با تلاش بی‌وقفه و کارهای فنی و تخصصی و با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات پیچیده اطلاعاتی ماموران انتظامی، متهم به همراه ۳ نفر از هم دستانش و دو قبضه سلاح کلاشینکف در کمتر از یک روز شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه‌اش را از این کار اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد، که پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

 دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی و پلیس است و برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش مطالبه به حق مردم است.

کرم الهی دستگیری قاتل را دریک  روزپس از قتل، نشان از اقتدار و توانایی پلیس و نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و ضمن هشدار به هنجارشکنان و متخلفین، گفت: ممکن است افرادی کم شمار به خود جرات دهند امنیت و آسایش مردم را تهدید و سلب نمایند ولی مطمئن باشند خیلی سریع در چنگال پلیس و قانون گرفتار و با اشد مجازات با آنان برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه بر هم زدن نظم شهر و استفاده از اسلحه در درگیری‌ها به هیچ عنوان پذیرفته نیست، اظهار کرد: ایجاد درگیری، عربده کشی و استفاده از هرگونه سلاح سرد و گرم، بازداشت و محکومیت به مجازات‌های سنگین را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/