احتمال لغو بخشی از مسابقات سه‌گانه المپیک ۲۰۲۴
احتمال لغو بخشی از مسابقات سه‌گانه المپیک ۲۰۲۴

تسنیم نوشت: تونی استنگوت، رئیس کمیته سازماندهی المپیک پاریس، پیشنهاد کرده است که بخش شنای مسابقات سه‌گانه در بازی‌های ۲۰۲۴ لغو شود. وی شرایط نامساعد جوی مانند باران را دلیل اصلی این موضوع عنوان کرد! اظهارات استنگوت در حالی است که بسیاری از پاریسی‌ها و ورزشکاران معتقدند که دلیل واقعی ممکن است مربوط به سطح […]

- احتمال لغو بخشی از مسابقات سه‌گانه المپیک ۲۰۲۴

تسنیم نوشت: تونی استنگوت، رئیس کمیته سازماندهی المپیک پاریس، پیشنهاد کرده است که بخش شنای مسابقات سه‌گانه در بازی‌های ۲۰۲۴ لغو شود. وی شرایط نامساعد جوی مانند باران را دلیل اصلی این موضوع عنوان کرد!

اظهارات استنگوت در حالی است که بسیاری از پاریسی‌ها و ورزشکاران معتقدند که دلیل واقعی ممکن است مربوط به سطح بالای آلودگی آب در رود سن باشد.

تونی استنگوت گفت: این یکی از بزرگترین مشکلاتی است که ما باید در حال حاضر روی آن کار کنیم. زمانی که در حال تصمیم‌گیری برای برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات در رودخانه سن بودیم، مقامات فرانسوی یک برنامه سرمایه‌گذاری بزرگ به ما پیشنهاد دادند. ما فکر می‌کردیم عالی است، بنابراین تصمیم گرفتیم از ایده برگزاری مسابقات سه‌گانه در رود سن دست نکشیم. بنابراین ما هنوز مطمئن هستیم که همه چیز همان‌طور که برنامه‌ریزی کرده‌ایم، خواهد بود. البته یک سری شرایط پیش‌بینی نشده وجود دارد. به عنوان مثال، باران که برای آغاز بازی‌های المپیک در پاریس برنامه‌ریزی شده است! شاید در نهایت بخش شنای مسابقات سه‌گانه را از رود سن حذف کنیم.

منبع: اطلاعات انلاین