به گزارش زیرنویس به نقل از وبسایت النشره، «ولید جنبلاط» رییس سابق حزب سوسیالیست ترقی‌خواه لبنان در پیامی برای «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین، شهادت فرزندان و نوه‌های او در حمله تروریستی روز گذشته رژیم صهیونیستی به خودروی حامل اعضای خانواده هنیه را به وی تسلیت گفت. در پیام تسلیت ولید جنبلاط […]

به گزارش زیرنویس به نقل از وبسایت النشره، «ولید جنبلاط» رییس سابق حزب سوسیالیست ترقی‌خواه لبنان در پیامی برای «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین، شهادت فرزندان و نوه‌های او در حمله تروریستی روز گذشته رژیم صهیونیستی به خودروی حامل اعضای خانواده هنیه را به وی تسلیت گفت.

در پیام تسلیت ولید جنبلاط برای هنیه آمده است: با کمال تاسف باخبر شدیم که فرزندانتان حازم و امیر و محمد و تعدادی از اعضای خانواده‌هایشان در تجاوزهای وحشیانه مستمر اسراییل علیه غزه به شهادت رسیده‌اند.

ولید جنبلاط در ادامه خطاب به هنیه گفت: این مصیبت وارده را به شما تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال می‌خواهم این شهدا را قرین رحمت خود کند. من همچنین به ملت استوار و مبارز فلسطین به خاطر شهادت شمار زیادی از فرزندان این سرزمین در جنگ نسل‌کشی نیروهای اشغالگر اسراییلی در سایه خطرناک‌ترین توطئه‌ای که علیه فلسطین و آرمان ملت آن به راه افتاده است، تسلیت عرض می‌کنم.

این سیاستمدار لبنانی در ادامه تصریح کرد: ما مطمئنیم که پایداری، مبارزه و مقاومت فلسطینیان بر ماشین کشتار اسراییل پیروز خواهد شد و مهم نیست که اشغالگری تا چه اندازه طول بکشد. ما برای همه شهدای فلسطینی رحمت و برای همه مجروحان از خداوند متعال شفای عاجل و برای اسرا و بازداشت‌شدگان، آزادی خواستاریم و امیدواریم هرچه زودتر این مصیبت برای ملت فلسطین پایان یابد.

رژیم صهیونیستی دیروز در حمله هوایی به اردوگاه الشاطی، خودروی حامل فرزندان و نوه های هنیه را هدف قرار داد و آنها را به شهادت رساند. در این جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی ۳ فرزند و شماری از نوه‌های هنیه به شهادت رسیدند.

منبع: مـهر