به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس و براساس گزارش زومیت، ZTE امروز از پرچمدار جدید خود به‌نام Axon ۶۰ Ultra رونمایی کرد. این گوشی درست مانند نسل قبلی از ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه پشتیبانی می‌کند و تمرکز ویژه‌ای بر قابلیت‌های امنیتی دارد. به‌لطف ارتباط ماهواره‌ای، کاربران می‌توانند در مکان‌هایی که آنتن‌دهی موبایل وجود ندارد تماس صوتی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس و براساس گزارش زومیت، ZTE امروز از پرچمدار جدید خود به‌نام Axon ۶۰ Ultra رونمایی کرد. این گوشی درست مانند نسل قبلی از ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه پشتیبانی می‌کند و تمرکز ویژه‌ای بر قابلیت‌های امنیتی دارد.

به‌لطف ارتباط ماهواره‌ای، کاربران می‌توانند در مکان‌هایی که آنتن‌دهی موبایل وجود ندارد تماس صوتی برقرار یا پیام متنی ارسال و دریافت کنند. اکسون ۶۰ اولترا دارای هشت آنتن داخلی ۵G است و از الگوریتم سوییچ تطبیقی بین آنتن‌ها بهره می‌برد. این گوشی به تراشه‌ی امنیتی مجهز و سیستم‌عامل آن مبتنی‌بر معماری «دو سیستمی» است.

قابلیت ارتباط ماهواره‌ای به گوشی‌های چینی آمد!

معماری دو سیستمی توانایی سوییچ بین دو حالت مختلف (حالت کاربر و حالت کرنل) را ارائه می‌دهد. حالت مخصوص کاربر اجازه می‌دهد تا برنامه‌ها با دسترسی محدود به منابع سیستم اجرا شوند، در حالی که حالت کرنل به سیستم‌عامل دسترسی نامحدود به منابع سخت‌افزاری را می‌دهد. این جداسازی، از دسترسی غیرمجاز جلوگیری و تضمین می‌کند که سیستم‌عامل بتواند دستگاه را به‌طور مؤثر کنترل و محافظت کند.
جدیدترین گوشی ZTE از صفحه‌نمایش اولد ۶٫۷۸ اینچی با وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. این پنل استاندارد SGS را برای محافظت دربرابر نور مضر آبی ارائه می‌دهد و تراکم پیکسلی ۴۵۲ پیکسل‌براینچ دارد.

قابلیت ارتباط ماهواره‌ای به گوشی‌های چینی آمد!

اکسون ۶۰ اولترا به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز است که با رم LPDDR۵X و فضای ذخیره‌سازی UFS ۴.۰ همراهی می‌شود. باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی انرژی گوشی را تأمین می‌کند. از دیگر قابلیت‌های اکسون ۶۰ اولترا می‌توان به NFC، چراغ مادون قرمز و گواهی IP۶۸ اشاره کرد.

پرچمدار جدید زدتی‌ای به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز است. زدتی‌ای قیمت گوشی و کانفیگ‌های آن را هنوز اعلام نکرده است.

۲۲۷۲۲۷

منبع: خبـرآنلاین