به گزارش زیرنویس از خوزستان؛ تیرماه سال گذشته بود که شهردار دزفول طی نطقی در جلسه شورای شهر عنوان کرد، این شهر را در سال ۱۴۰۲ به «کارگاه سازندگی» تبدیل می کند. شورای شهر ششم نیز با دفاع از شهردار منتصب غیربومی، کمبودها و چالش ها را لیست کردند و با افزایش ۲۵۰درصدی بودجه شهرداری دزفول، بنظر می […]

به گزارش زیرنویس از خوزستان؛ تیرماه سال گذشته بود که شهردار دزفول طی نطقی در جلسه شورای شهر عنوان کرد، این شهر را در سال ۱۴۰۲ به «کارگاه سازندگی» تبدیل می کند. شورای شهر ششم نیز با دفاع از شهردار منتصب غیربومی، کمبودها و چالش ها را لیست کردند و با افزایش ۲۵۰درصدی بودجه شهرداری دزفول، بنظر می رسید دیگر بهانه ای برای عدم تحقق وعده ها باقی نماند.

شهردار دزفول در مراسم کلنگ زنی ورزشگاه ۲۵۰۰ نفره که شهریور ماه سال گذشته برگزار شده بود، گفت: با همکاری اداره ورزش و جوانان، ۱۰ زمین چمن ورزشی مشارکتی را تا پایان سال در شهرستان دزفول کلنگ زنی و حتی افتتاح خواهیم کرد!

خادمعلی تهذیبی، رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول در واکنش به ادعاهای شهردار دزفول در مراسم افتتاحیه ورزشگاه چند منظوره گفت: شهرداری دزفول به وعده خود در رابطه با زمین چمن ها عمل نکرد!

اکنون سوال اهالی رسانه و مردم دزفول از اعضای شورای شهر این است که شهردار دزفول بر اساس کدام برنامه ریزی این اظهارات را بیان می کند و آیا شورا به وظیفه ذاتی خود در نظارت بر عملکرد و وعده های رویایی شهردار غیر بومی دزفول -که آثار مخربی در روحیه مردم دارد و باعث ناامیدی از مسئولین می شود- عمل می کند و به نمایندگی از مردم او را مورد سوال قرار می دهد یا همچنان چشم می پوشاند؟

 

علیرضا آزادی/خوزستان

منبع خبر: رکنـا