در شرایط طبیعی وزیر ورزش مثل وزرای قبلی روزهای زوج متهم به حمایت از پرسپولیس و روزهای فرد متهم به حمایت از استقلال می‌شد. این را داشته باشید تا برویم سراغ این خبر؛ «پرسپولیس به ۵ بانک! واگذار می‌شود و استقلال زیر نظر وزارت ورزش می‌ماند!»۱- اینکه حضرات در کدام اتاق فکر به این نتیجه […]

- خبر عجیب درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس

در شرایط طبیعی وزیر ورزش مثل وزرای قبلی روزهای زوج متهم به حمایت از پرسپولیس و روزهای فرد متهم به حمایت از استقلال می‌شد. این را داشته باشید تا برویم سراغ این خبر؛ «پرسپولیس به ۵ بانک! واگذار می‌شود و استقلال زیر نظر وزارت ورزش می‌ماند!»
۱- اینکه حضرات در کدام اتاق فکر به این نتیجه رسیده‌اند که پرسپولیس را به ۵ بانک مختلف بدهند خیلی سؤال عجیبی نیست. احتمالاً در همان اتاق فکرهایی که قبلاً تشکیل شد تا هر دو تیم را بدهند به سازمان تربیت بدنی و وزارت ورزش!
۲- حتی اگر از کیومرث هاشمی خوش‌مان نیاید باز هم جا دارد دل‌مان برای او بسوزد! بنده خدا صبح تا شب دنبال این بود که پرسپولیس و استقلال را واگذار کند و یک نفس راحت بکشد اما حالا می‌خواهند زورکی استقلال را زیر نظر وزارت نگه دارند تا جماعتی میلیونی هر روز در فضای وزین مجازی از خجالتش دربیایند!
۳- دولت دو سال است که می‌خواهد مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال را جدا کند! یعنی اگر می‌خواستند دوقلوهای به هم چسبیده را جدا کنند تا حالا صد بار آنها را جدا کرده بودند اما دولت هنوز نتوانسته پرسپولیس و استقلال را از هم جدا کند و به همین دلیل هر روز شایعه حذف دوباره آنها از آسیا شنیده می‌شود. شایعه‌ای که در ۲ سال گذشته درست درآمد و امسال در آستانه یک هت‌تریک تاریخی هستیم!

منبع: خبـر ورزشی