تعریف و تمجدید پیمان معادی از مریلا زارعی
تعریف و تمجدید پیمان معادی از مریلا زارعی

ترفند باز نوشت: پیمان معادی بازیگر و کارگردان سینما متولد نیویورک است که پدر و مادر ایرانی او ساکن آمریکا بودند و بعد از تولد پیمان در سن ۵ سالگی اش به ایران بازگشتند. پیمان معادی در سال ۱۳۸۴ با همسرش فرانک قوانلو ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر بنام باران و یک پسر بنام رایان […]

- تعریف و تمجدید پیمان معادی از مریلا زارعی

ترفند باز نوشت: پیمان معادی بازیگر و کارگردان سینما متولد نیویورک است که پدر و مادر ایرانی او ساکن آمریکا بودند و بعد از تولد پیمان در سن ۵ سالگی اش به ایران بازگشتند. پیمان معادی در سال ۱۳۸۴ با همسرش فرانک قوانلو ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر بنام باران و یک پسر بنام رایان است. این خانواده بخاطر تابعیت آمریکایی و ایرانی پدر بین لس آنجلس و ایران در رفت و آمدند.

 

پیمان معادی، بازیگر سینما با انتشار تصاویری از خود و مریلا زارعی در پشت‌صحنه‌های سریال «افعی تهران» از تجربه همکاری با این بازیگر زن گفت.

معادی در اینستاگرام خود نوشته است: «سومین همکاری من با مریلا زارعی بعد از دو تجربه فوق العاده «درباره الی» و «جدایی نادر از سیمین». هر بار از همکاری با این بازیگر فوق العاده و این انسان شریف به وجد میام و لذت واقعی بازیگری رو می‌چشم.»

منبع: اطلاعات انلاین