پاکو خمز پس از شکست ۴ بر یک تراکتور مقابل مس رفسنجان درمورد پاسکاری‌های متوالی تیمش در خط دفاعی که سبب شد مهاجمان این تیم با خوبی تغذیه نشوند، اظهار داشت: شکل بازی ما از زمانی که به تراکتور آمدم همین  بود و مدافعان از عقب زمین، بازی‌سازی را شروع می‌کنند. گاهی اوقات می‌توانیم با […]

- اولین واکنش پاکو خمس به شکست تحقیرآمیز تراکتور

پاکو خمز پس از شکست ۴ بر یک تراکتور مقابل مس رفسنجان درمورد پاسکاری‌های متوالی تیمش در خط دفاعی که سبب شد مهاجمان این تیم با خوبی تغذیه نشوند، اظهار داشت: شکل بازی ما از زمانی که به تراکتور آمدم همین  بود و مدافعان از عقب زمین، بازی‌سازی را شروع می‌کنند. گاهی اوقات می‌توانیم با سرعت بیشتری خود را به زمین حریف برسانیم و گاهی هم با توجه به فشار تیم مقابل و بستن فضاها، نیاز به زمان بیشتری برای این کار داریم. همیشه این کار را کرده‌ایم. گاهی خوب از آب در می‌آید و گاهی بد.
وی افزود: برخی مواقع این بازی‌سازی ممکن است کند باشد. در بازی امروز ذوب آهن فضاها را به خوبی بست و وقتی به این شکل می‌بازید یعنی همه چیز بد بوده است. همیشه به این فکر می‌کنیم کارها خوب پیش برود اما در برخی بازی‌ها مثل این همه چیز بد است.

سرمربی تراکتور درواکنش به این موضوع که تیمش هیچ برنامه‌ای برای پیروزی در این مسابقه نداشت به شکلی که در دقیقه ۳۰ مجبور شد ۲ بازیکن را تعویض کند؛ گفت: با این نظر موافق نیستم. گفتم از همان ابتدا بازی خیلی بد پیش رفت و این ارتباطی به نداشتن برنامه برای پیروزی یا آنالیز نکردن درست ندارد. امروز خیلی بی‌دقت بودیم و توپ‌های خیلی زیادی را لو دادیم. روز ما نبود و هر وقت توپ‌ها را از دست دادیم، ذوب آهن توانست به ما ضربه بزند.
خمز عنوان کرد: نیاز به گل داشتیم و تیم را با کم کردن یک دفاع، ۳ دفاعه کردیم. چهار تعویض انجام دادیم و مهدی عبدی را به زمین آوردیم اما ریسک‌مان جواب نداد و ذوب آهن در ضد حملات به ما ضربه زد. وقتی عقب بودیم و نیاز به گل تساوی داشتیم، باید خطر می‌کردیم.

سرمربی تراکتور درمورد اینکه هواداران امروز خواستار جدایی‌اش شدند و تصور نمی‌کند فضا برای ادامه همکاری‌اش با این تیم فراهم نیست، توضیح داد: اینگونه نیست زیرا سرمربیگری تراکتور بخشی از کار من است. همیشه مسئولیت کار خود را برعهده می‌گیرم و الان بیش از همیشه این کار را انجام می‌دهم. همیشه به بازیکنان خود اعتماد کامل دارم. به این تیم که این همه ما را در گذشته شاد کرده اما از طرف خودم و باشگاه از هواداران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم کاری کنیم که از بازی و این عصر خوب لذت ببرند. تراکتور شایستگی اعتماد بیشتر را دارد زیرا این را در گذشته هم نشان داده.

خمز اضافه کرد: امروز در رختکن بیشتر بازیکنان ما به خاطر این شکست گریه کردند. این گریستن بازیکنان صرفا به دلیل نتیجه نبود زیرا هواداران ناراضی بودند و علیه آنها شعار دادند. به خاطر شاد نکردن دل طرفداران، بیشتر ناراحت بودند زیرا آنها برای بازیکنان اهمیت زیادی دارند و برای جلب رضایت‌شان تلاش می‌کنند. به همین دلیل شایستگی حمایت، مهر و محبت بیشتری از سوی همه به ویژه هواداران دارند. قرار نیست همیشه در فوتبال خوشحال باشیم زیرا گاهی لحظات سخت هم وجود دارد. در همین لحظات به حمایت هواداران نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: تراکتور بعد از چهار فصل در تبریز ۴تایی شد!

منبع: خبـر ورزشی