دعوای استقلالی‌ها بالا گرفت؛ قهرمانی پَر!
دعوای استقلالی‌ها بالا گرفت؛ قهرمانی پَر!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، دعوای مدیریت و کادر فنی استقلال دیگر برای اهالی فوتبال اتفاقی جدید و شگفت آور نیست اما آنچه موجب تعجب می شود انفعال وزرات ورزش و جوانان در مواجهه با ابعاد وسیع این اختلافات است؛ به گونه ای که ظاهرا برای وزارت نشینان اهمیتی ندارد که این اختلافات عمیق در بدنه […]

- دعوای استقلالی‌ها بالا گرفت؛ قهرمانی پَر!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، دعوای مدیریت و کادر فنی استقلال دیگر برای اهالی فوتبال اتفاقی جدید و شگفت آور نیست اما آنچه موجب تعجب می شود انفعال وزرات ورزش و جوانان در مواجهه با ابعاد وسیع این اختلافات است؛ به گونه ای که ظاهرا برای وزارت نشینان اهمیتی ندارد که این اختلافات عمیق در بدنه یکی از فرزندان آنها چگونه با روح و روان میلیون ها هوادار بازی می کند.

کیومرث هاشمی به عنوان جانشین حمید سجادی طی ماههای حضور خود در راس ورزش نشان داده که خیلی به برخوردهای چکشی علاقه ندارد و نمایی که از دوران حضور او دیده ایم بیشتر در دید و بازدیدها و پیام دادن ها خلاصه شده است.

اتفاقاتی که در تمرین چند روز قبل استقلال رخ داد این انتظار را به دنبال داشت که وزارت ورزش مستقیما به ماجرای استقلال ورود کند.

دعوت باشگاه از هواداران برای حضور در تمرین این تیم وقتی جای خود را به این خبر داد که تمرین پشت درهای بسته برگزار خواهد شد و دلیل آن را همزمانی آن با عید سعید فطر اعلام کردند؛ موضوعی که مشخص بود دلایل دیگری دارد زیرا مدیران این باشگاه بی شک از قبل می دانستند که تمرین در روز عید برگزار خواهد شد.

پس از این موضوع بود که رسانه ها سکوهای محل تمرین را که برخی خانواده ها روی آن نشسته بودند به نمایش گذاشتند و سپس اعلام شد که آنها به رغم مخالف باشگاه با مجوز شخص نکونام به محل تمرین راه پیدا کرده اند و …

ساعتی پس از این اتفاق بود که خبر رسید وزارت ورزش از باشگاه استقلال خواسته بوده تا تمرین پشت درهای بسته برگزار شود. البته وزارت ورزش واکنشی به این موضوع نشان نداد تا مقابل طرفداران استقلال قرار نگیرد.

سپس این شایعه به راه افتاد که این تصمیم برای جلوگیری از هجمه طرفداران آبی از روی سکوها به مدیران باشگاه بوده است.

این موضوعات همه نشان می دهد که داستان استقلال به کلاف سردرگمی تبدیل شده و در این باشگاه هر کسی ساز خودش را می زند و متولی آن نیز برای جلوگیری از خیس شدن، خودش را کنار کشیده است.

در شرایطی که آبی ها صدرنشین لیگ برتر هستند بی شک این روند قهرمانی را از آنها خواهد گرفت؛ بخصوص در این روزها که رقیب اصلی شان یعنی پرسپولیس با نمایش های دلنشین خود مترصد یک اشتباه از استقلال است تا دو دستی صدر جدول را بچسبد.

منبع: اطلاعات انلاین