به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان اظهار داشت: خداراشکر که توانستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم، ملوان نشان داد که تیم بسیار پُر تلاش و خوبی است و جا دارد به مردم خوب انزلی و کادر فنی و بازیکنان این تیم بابت داشتن چنین […]

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان اظهار داشت: خداراشکر که توانستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم، ملوان نشان داد که تیم بسیار پُر تلاش و خوبی است و جا دارد به مردم خوب انزلی و کادر فنی و بازیکنان این تیم بابت داشتن چنین تیمی تبریک بگویم.

او ادامه داد: من پیش از این بازی به بازیکنان گفته بودم که ۸ فینال را در پیش داریم و برای ما فرقی ندارد که با چه تیمی بازی داریم، و اگر هدفمان قهرمانی است وظیفه داریم تا تمامی بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم و امیدوارم دیدارهای بعدی را هم پیروز شویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برخی از استتقلالی ها معتقدند که پرسپولیسی نمی‌گذارند تا این تیم قهرمان شود، گفت: جواب این سوال را باید خودشان بدهند نه من.

او در رابطه با آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس برای واگذاری به بخش خصوصی بیان کرد: ۵ بانک به صورت کنسرسیوم برای خریداری سهام باشگاه پرسپولیس اعلام آمادگی کرده‌اند و برای روز یکشنبه اعلام خواهد شد که این بانک‌ها برای خریداری سهام باشگاه پرسپولیس ثبت نام کنند. آن طور که من در جریان هستم سوم اردیبهشت اسناد واگذاری باشگاه پرسپولیس انجام می‌شود.

درویش افزود: ما هیچ بدهی نداریم و تنها مشکل مالکیت مشترک با باشگاه استقلال داریم. یکی از اقساط بدهی به یحیی گل محمدی باقی مانده که با او صحبت کردم و با توجه به شرایط حساس پرسپولیس برای اخذ مجوز حرفه‌ای از AFC او به ما فرصت چند روزه‌ای داد.

منبع: مـهر