با حمایت از بخش خصوصی و مردم قطعا با جهش تولید مواجه می‌شویم
با حمایت از بخش خصوصی و مردم قطعا با جهش تولید مواجه می‌شویم

نیک‌بین در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان: جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی زیرنویسدر ارتباط شعار سال و حضور مردم در اقتصاد کشور اظهار کرد: برای مشارکت مردم کمترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم آن است که دست انداز‌هایی که سیستم بروکراسی کشور برای سرمایه گذاری […]

- با حمایت از بخش خصوصی و مردم قطعا با جهش تولید مواجه می‌شویم

نیک‌بین در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی زیرنویسدر ارتباط شعار سال و حضور مردم در اقتصاد کشور اظهار کرد: برای مشارکت مردم کمترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم آن است که دست انداز‌هایی که سیستم بروکراسی کشور برای سرمایه گذاری و تولید ایجاد کرده را کم کنیم.

وی افزود: برای فهم بهتر این موضوع باید با سرمایه گذار خرد و کلان صحبت کنید، دلیل این دست انداز‌ها و مشکلات مشخص می‌شود. مثلا در حوزه معدن و فرآوری کسی که می‌خواهد سرمایه گذاری کند، تا بخواهد از میراث فرهنگی صنعت و معدن و محیط زیست مجوز بگیرد مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند و فرد پشیمان می‌شود.

 نماینده مردم کاشمر بیان کرد: سرمایه‌گذاری ترس به همراه دارد و جایی که ذره ای ناامنی و مشکلی باشد، سرمایه‌گذار ورود پیدا نمی‌کند. مردم هم در جایی سرمایه گذاری می‌کنند که برایشان مطمئن باشند و امنیت روحی و روانی و اجتماعی واقتصادی داشته باشند و این را باید دولت باید برایشان ایجاد کند.

وی درباره جهش تولید اظهار کرد: اگر از بخش خصوصی حمایت شود قطعا با جهش تولید مواجه می‌شویم. جهش تولید مجموعه چندضلعی است که قانون، مردم و سرمایه گذاری و حمایت دولت بخشی از آن است و همه با هم  باعث جهش تولید می‌شود. این موضع یک وجهی نیست. جهش تولید اگر بخواهد اجرا شود باید با کمک تمامی این ضلع‌ها عملی شود.

+