به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و استقلال تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر بیست و سوم از ساعت ۱۸ امروز جمعه (۲۴ فروردین) در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با قضاوت رضا عادل برگزار شد که نیمه اول این دیدار با پیروزی یک بر صفر آبی پوشان به پایان […]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و استقلال تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر بیست و سوم از ساعت ۱۸ امروز جمعه (۲۴ فروردین) در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با قضاوت رضا عادل برگزار شد که نیمه اول این دیدار با پیروزی یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید.

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، میلاد فخرالدینی(کارت زرد)، زبیر نیک نفس، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، ماشاریپوف، گوستاوو بلانکو.

ترکیب آلومینیوم

احمد گوهری، احسان قهاری، امیر نوری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه، مهدی لطفی

شروع هجومی آبی پوشان

استقلال که در دیدار برابر مس رفسنجان هم نشان داده بود برای انجام بازی هجومی مهره ها و ابزارهای لازم را در اختیار دارد، در این دیدار هم دقایق ابتدایی را با چند حمله روی دروازه میزبان شروع کرد و تا آستانه باز کردن دروازه آلومینیوم پیش رفت اما کم دقتی در زدن ضربات آخر اجازه رسیدن به گل را نداد. با این حال شاگردان نکونام در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی تیم برتر میدان بودند.

اعتراض نکونام کار دستش داد

جواد نکونام که در اکثر بازی های استقلال خارج از محوطه در نظر گرفته شده برای مربیان حضور دارد و معمولا به داور هم معترض هست، در دقیقه ۲۷ این دیدار هم عادتش را ترک نکرد و پس از اعتراضی که به تصمیم داور داشت از او کارت زرد گرفت تا وضعیتش برای ادامه بازی با استرس همراه شود.

سلیمی خطرناک ترین بازیکن آبی ها

در حالی که استقلال موقعیت هایی را برای باز کردن دروازه آلومینیوم به دست آورده بود، ایمان سلیمی مدافع پیش تاخته این تیم خطرناک ترین بازیکن بود و چندین بار به سمت دروازه حریف ضربه زد که مهمترین آن در دقیقه ۳۱ با ضربه سر به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

بلانکو فرشته نجات شد

در وقت های اضافه نیمه اول یک ارسال از جناح چپ بلانکو را در موقعیت ضربه قرار داد که این بازیکن آرژانتینی با سر توپ را به سمت دروازه زد و توپ از خط دروازه عبور کرد اما دروازه بان آلومینیوم توپ را برگشت داد اما داور اعلام گل کرد. این صحنه با اعتراض تیم میزبان همراه بود که اعتقاد داشتند توپ گل نشده است.

منبع: مـهر