گل پرسپولیس آفساید بود/ یک پنالتی باید به نفع ملوان گرفته می شد
گل پرسپولیس آفساید بود/ یک پنالتی باید به نفع ملوان گرفته می شد

ابراهیم میرزا بیگی کارشناس داوری درباره قضاوت پیام حیدری در بازی پرسپولیس و ملوان اظهار کرد: گل پرسپولیس آفساید بود و کمک داور باید پرچم را بالا می‌برد و ربطی به داور مسابقه نداشت. همچنین دروازه بان پرسپولیس در یک صحنه  روی توپ اثر گذاشت و بعد بی احتیاطی کرد و پای مهاجم ملوان را […]

- گل پرسپولیس آفساید بود/ یک پنالتی باید به نفع ملوان گرفته می شد

ابراهیم میرزا بیگی کارشناس داوری درباره قضاوت پیام حیدری در بازی پرسپولیس و ملوان اظهار کرد: گل پرسپولیس آفساید بود و کمک داور باید پرچم را بالا می‌برد و ربطی به داور مسابقه نداشت. همچنین دروازه بان پرسپولیس در یک صحنه  روی توپ اثر گذاشت و بعد بی احتیاطی کرد و پای مهاجم ملوان را لگد زد  و به نظرم خطا مرتکب شد  و باید یک پنالتی به نفع ملوان گرفته می‌شد.

او درباره اینکه تکل عالیشاه بر روی پای عمری در محوطه جریمه خطای پنالتی نبود، گفت: نه، آن صحنه خطا نبود و عالیشاه برای توپ رفت و روی توپ هم اثر گذاشت و اگر برخوردی هم صورت گرفت،  فوتبالی بود.  

میرزا بیگی در پایان گفت: در مجموع قضاوت حیدری به جز صحنه‌ای که باید برای ملوانی‌ها پنالتی می‌گرفت در بقیه موارد خوب بود. اخطار‌ها و آوانتاژ‌ها خوب بود و فقط در یک مورد می‌توانم از او ایراد بگیرم که پنالتی ملوانی‌ها را نگرفت.

باشگاه خبرنگاران