نمایندگان مجلس دوازدهم در شعار‌های انتخاباتی خود چندان بر روی اقتصاد تاکید نداشتند
نمایندگان مجلس دوازدهم در شعار‌های انتخاباتی خود چندان بر روی اقتصاد تاکید نداشتند

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:  سعید نور محمدی عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی زیرنویسدرباره ترکیب مجلس دوازدهم گفت: برآوردی که از منتخبان مجلس به نظر میرسد این است که سه فراکسیون خواهیم داشت . اول جریان تندرو و اصولگرای افراطی […]

- نمایندگان مجلس دوازدهم در شعار‌های انتخاباتی خود چندان بر روی اقتصاد تاکید نداشتند

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان: 

سعید نور محمدی عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی زیرنویسدرباره ترکیب مجلس دوازدهم گفت: برآوردی که از منتخبان مجلس به نظر میرسد این است که سه فراکسیون خواهیم داشت . اول جریان تندرو و اصولگرای افراطی که در این مجلس ظاهرا قدرت بیشتری دارند؛ دوم جریان اصولگرایی سنتی که به آقای قالیباف نزدیک هستند و یک جریان میانه رو که این جریان هم در این مجلس افزایش داشته است ؛ معتقدم که چندان نمیشود از این مجلس انتظار خاصی داشت و در نهایت میتوان امیدوار بود که قوانین اشتباهی وضع نکند.

وی ادامه داد: معتقدم طرح‌ها و پیشنهاداتی مانند صیانت از فضای مجازی در این مجلس افزایش خواهد داشت. تنها انتظارمان از این مجلس این است که کاری انجام ندهد.

نور محمدی درباره وضعیت اقتصادی نیز گفت: مجلس در حوزه اقتصاد تنها میتواند ناظر باشد و حتی  بودجه کشور هم که توسط نمایندگان تصویب می‌شود پیش نویسش توسط دولت نوشته می‌شود و دولت بیشترین نقش را در تدوین بودجه دارد و مجلس صرفا نقش قانون گذاری دارد. در شعار‌های انتخاباتی نمایندگان هم شاهد بودیم که چندان بر روی اقتصاد تاکید نداشتند. نمی‌شود که جریانی مدعی باشد اقتصاد کشور را میخواهد بوممی کند و نان را بر سر سفره بیاورد، اما متوجه اهمیت سیاست خارجی نباشد و نداند که اقتصاد خوب در بستر اقتصاد بین الملل ایجاد میشود.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان خاطر نشان کرد: وقتی جریانی که مدام بر طبل جنگ با دنیا میکوبد از این جریان نمیتوان انتظار اقتصاد بهتر داشت حتی دولت آقای رئیسی هم که مدعی بود تحریم‌ها صرفا ۱۰ درصد بر اقتصاد کشور موثر است از زمانی که این مسئولیت را برعهده گرفت متوجه اهمیت این موضوع شد و مواضع خود را تلطیف کرد.

+