تور آزاد والیبال ساحلی تایلند/ استارت ملی‌پوشان ایران با شکست هند و قزاقستان
تور آزاد والیبال ساحلی تایلند/ استارت ملی‌پوشان ایران با شکست هند و قزاقستان

مسابقات والیبال ساحلی تور آزاد سامیلا تایلند از امروز (شنبه ۲۵ فروردین) آغاز شد و به مدت چهار روز (۲۸ فروردین) پیگیری می‌شود. تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) که در گروه چهارم قرار دارد، در نخستین بازی خود به مصاف هند رفت و دو بر صفر این تیم را شکست داد. […]

- تور آزاد والیبال ساحلی تایلند/ استارت ملی‌پوشان ایران با شکست هند و قزاقستان

مسابقات والیبال ساحلی تور آزاد سامیلا تایلند از امروز (شنبه ۲۵ فروردین) آغاز شد و به مدت چهار روز (۲۸ فروردین) پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) که در گروه چهارم قرار دارد، در نخستین بازی خود به مصاف هند رفت و دو بر صفر این تیم را شکست داد.

ملی پوشان ایران با اقتدار و امتیاز‌های ۲۱ بر ۱۲ و ۲۱ بر ۷ هند را شکست دادند تا از ساعت ۱۱ در دومین مسابقه خود به مصاف مالدیو دو بروند.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو (عبدالحامد میرزاعلی/ابوالحسن خاکی زاده) نیز در نخستین مسابقه خود در گروه پنجم به مصاف قزاقستان یک (بوگاتو – یاکولف) رفتند و با شکست دو بر یک این تیم، مسیر صعود خود را هموار کرد.

میرزاعلی و خاکی‌زاده در ست دوم این مسابقه ۲۱ بر ۱۹ نتیجه را واگذار کردند، اما در ست‌های اول و سوم با امتیاز‌های ۲۱ بر ۱۶ و ۱۵ بر ۱۰ حریف قزاق خود را شکست دادند.

ایران دو از ساعت ۱۱ امروز در دومین مسابقه مرحله گروهی به مصاف استرالیا می‌رود.

رحمان رئوفی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و غلامرضا بحریه (سرپرست) ملی‌پوشان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند. همچنین حسن بازدرهوا در تور والیبال ساحلی سامیلا تایلند قضاوت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران