به گزارش زیرنویس، فوتبال ایران سال ها در انحصار استقلال و پرسپولیس بود و هر سال یکی از این تیم ۲ تیم جام قهرمانی را بالای سر می برد اما از اواسط دهه هشتاد و با اوج گیری تیم هایی مثل سپاهان، پاس تهران، سایپا، فولاد، استقلال خوزستان و … فوتبال ایران از حالت دو […]

به گزارش زیرنویس، فوتبال ایران سال ها در انحصار استقلال و پرسپولیس بود و هر سال یکی از این تیم ۲ تیم جام قهرمانی را بالای سر می برد اما از اواسط دهه هشتاد و با اوج گیری تیم هایی مثل سپاهان، پاس تهران، سایپا، فولاد، استقلال خوزستان و … فوتبال ایران از حالت دو قطبی خارج و تیم های دیگر هم فرصت عرض اندام و رسیدن به جام را پیدا کردند.

شرایط اما در لیگ بیست و سوم شبیه به قدیم است چراکه با نتایج پرنوستان تراکتور و سپاهان در هفته های اخیر این دو تیم به طور کامل از کورس رقابت برای قهرمانی خارج شده اند و قهرمان لیگ برتر از بین یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس معرفی خواهد شد.

این در حالی است که تیم های سپاهان و تراکتور هزینه زیادی انجام داده بودند و سرمربی های خارجی در اختیار داشتند اما حالا دو تیم پرطرفدار پایتخت در رقابت برای رسیدن به قهرمانی تنها هستند.

استقلال هم اکنون با یک امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس در صدرجدول رده بندی است و به نظر رقابت برای قهرمانی همچنان ادامه خواهد داشت.

 

 

منبع خبر: رکنـا