به گزارش زیرنویس به نقل از میزان،  رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند که در ۲ حادثه تروریستی جداگانه در منطقه نوشکی بلوچستان پاکستان دست‌کم ۱۱ نفر از سوی مهاجمان ناشناس کشته شدند. به‌گفته این رسانه‌ها، ۹ نفر از قربانیان که اهل پنجاب بوده و در یک اتوبوس که راهی ایران بود حضور داشتند، از سوی افراد […]

به گزارش زیرنویس به نقل از میزان،  رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند که در ۲ حادثه تروریستی جداگانه در منطقه نوشکی بلوچستان پاکستان دست‌کم ۱۱ نفر از سوی مهاجمان ناشناس کشته شدند.

به‌گفته این رسانه‌ها، ۹ نفر از قربانیان که اهل پنجاب بوده و در یک اتوبوس که راهی ایران بود حضور داشتند، از سوی افراد مسلح ناشناس متوقف شده و ربوده شدند.

پلیس پاکستان عملیات جست‌وجوی افراد ربوده شده را آغاز کرد، اما اجساد آن‌ها زیر یک پل پیدا شد. همه این افراد به ضرب گلوله کشته شده بودند.

افراد مقتول اهل مناطق مندی بهاالدین، وزیرآباد و گجرانوالا در پنجاب بودند. به گفته پلیس پاکستان، افراد کشته شده کارگر بودند.

در یک حادثه دیگر ۲ نفر به ضرب گلوله کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

مقامات منطقه گفتند که در این حادثه بیش از ۱۲ مهاجم بزرگراه کویته-نوشکی- تفتان را در نقطه تپه سلطان چذایی که در حدود یک کیلومتری نوشکی قرار دارد، مسدود کردند.

افراد مسلح پس از مسدود کردن بزرگراه، شروع به بررسی خودروها کرده و در ادامه به سمت یک خودرو که متوقف نشده بود تیراندازی کردند.

شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان در پی وقوع این حادثه خواستار دریافت گزارش شد.

شریف تاکید کرد که تروریست‌ها و عوامل تسهیل‌کننده آن‌ها به دست عدالت سپرده خواهند شد. 

انتهای پیام/