استارت فوتبالیست‌های امید مقابل عربستان با دو مصدوم
استارت فوتبالیست‌های امید مقابل عربستان با دو مصدوم

ستارت فوتبالیست‌های امید مقابل عربستان با یک اتفاق بد

 تیم فوتبال امید ایران در نخستین دیدار خود در بازی‌های آسیایی درحالی مصاف حساسی مقابل عربستان برگزار خواهد کرد که این تیم ۲ بازیکن را به دلیل مصدومیت، یک بازیکن به دلیل مشکل خروج از کشور و ۲ پرسپولیسی را در ترکیب ندارد.

مسابقات فوتبال نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی درحالی از امروز (سه‌شنبه) به میزبانی شهر هانگژو در چین آغاز می‌شود که تیم امید ایران دیدار حساسی پیش‌رو دارد.

تیم ملی فوتبال کشورمان که به سرمربیگری رضا عنایتی از ۲۳ شهریورماه در شهر هانگژو مستقر شده، از امروز کارش را با دیدار برابر عربستان سعودی به‌صورت رسمی آغاز می‌کند. این تیم دو جلسه تمرینی رسمی را پشت سرگذاشته تا برای مصاف امروز به آمادگی مورد نظر کادر فنی برسد.

بازی امروز ملی‌پوشان کشورمان در مجموعه ورزشی لینپینگ شهر هانگژو برگزار خواهد شد. این رقابت ساعت ۱۴ به وقت تهران برگزار می‌شود.

به گزارش زیر نویس ،تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در حالی به مصاف عربستان سعودی می‌رود که در لیست خود یاسین سلمانی و محمد عمری را ‌به دلیل حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب ندارد. علیرضا رضایی نیز به دلیل مشکل خروج نتوانسته به تیم ملحق شود. فردین یوسفی نیز ظهر امروز به هانگژو می‌رسد و بعید است بتواند پس از پرواز طولانی، در ترکیب قرار گیرد

ضمن این‌که دو بازیکن تیم فوتبال امید هم به دلیل مصدومیت امکان همراهی این تیم را ندارند.

براساس اعلام کادر پزشکی تیم ملی فوتبال امید، علیرضا کوشکی به‌دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ پای راست، حداقل ۳ هفته تحت درمان خواهد بود و به همین دلیل این بازیکن امکان همراهی تیم در دیدارهای بازی‌های آسیایی را نخواهد داشت.

غلامرضا ثابت‌ایمانی نیز که دچار مصدومیت در ناحیه استخوان پای راست شد بود، هنوز به‌طور کامل بهبود پیدا نکرده است. اگرچه احتمال بهبودی این بازیکن در روزهای آینده وجود دارد اما وضعیت مصدومیت او نیازمند بررسی بیشتر است.

با توجه به شرایط پیش‌آمده تیم امید و رضا عنایتی در بازی امروز شرایط سختی تجربه خواهند کرد.

منبع :خبرگزاری جمهوری اسلامی