نمایندگان باید به دنبال تحول در مجلس دوازدهم باشند
نمایندگان باید به دنبال تحول در مجلس دوازدهم باشند

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی امروز (شنبه) در حاشیه نشست وحدت برای تحول که با حضور فعالان سیاسی و تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم در مجتمع آدینه برگزار شد با بیان اینکه مجلس دوازدهم با یک امر مهم روبرو است و آن مساله تحول و تکامل است، گفت: نمایندگان باید در مجلس دوازدهم تحول […]

- نمایندگان باید به دنبال تحول در مجلس دوازدهم باشند

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی امروز (شنبه) در حاشیه نشست وحدت برای تحول که با حضور فعالان سیاسی و تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم در مجتمع آدینه برگزار شد با بیان اینکه مجلس دوازدهم با یک امر مهم روبرو است و آن مساله تحول و تکامل است، گفت: نمایندگان باید در مجلس دوازدهم تحول ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه تحول با ترمیم، اصلاح و قدری جابجا کردن، متفاوت است، تاکید کرد: تحول به معنای از این حالت به حالت دیگر درآمدن است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: ما در گام نخست، زیرسازی‌های انقلاب‌مان را انجام دادیم. امروز ایران در منطقه حرف اول را می‌زند و آمریکا در مساله تهاجم به ایران عنوان می‌کند که ایران قدرتمند است و ما با این کشور وارد جنگ نمی‌شویم.

بادامچیان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هم اکنون در حال انحلال است، افزود: رژیم صهیونیستی، دیوانه‌وار کنسولگری ما را مورد حمله قرار می‌دهد و پس از این حمله، درون رژیم صهیونیستی اضطراب ایجاد شده است، بخصوص با صحبت‌های سید حسن نصرالله که خیلی واضح اعلام کرد که ایران به این حمله پاسخ می‌دهد.

+