عیسی آل کثیر که در نیم فصل دوم به پرسپولیس اضافه شد،شروع خوبی در تیمش داشت و ۳ گل در لیگ و جام حذفی برای پرسپولیس به ثمر رساند. بعد از آن عیسی در چند بازی موفق به گلزنی نشد و همین موضوع باعث شد تا کمی فشار روی این بازیکن بیاید. آل کثیر که […]

- پیش‌بینی به سبک مدافع پرسپولیس؛ دیدی گفتم امروز گل می زنی؟!

عیسی آل کثیر که در نیم فصل دوم به پرسپولیس اضافه شد،شروع خوبی در تیمش داشت و ۳ گل در لیگ و جام حذفی برای پرسپولیس به ثمر رساند. بعد از آن عیسی در چند بازی موفق به گلزنی نشد و همین موضوع باعث شد تا کمی فشار روی این بازیکن بیاید. آل کثیر که حتی شایعه نیمکت نشینی اش در بازی با ملوان شنیده می شد، در ترکیب اصلی به میدان رفت و موفق شد تک گل تیمش را هم به ثمر برساند.

گل ۳ امتیازی عیسی هم پرسپولیس را در کورس قهرمانی نگه داشت و هم این بازیکن را از زیر بار انتقادات خارج کرد. نکته جالب ماجرا پیش بینی کنعانی زادگان از گلزنی آل کثیر بود. گویا قبل از بازی مدافع ملی پوش پرسپولیس به دوست و همبازیش می گوید که او در بازی با ملوان گلزنی خواهد کرد و پیش بینی گلزنی عیسی را می کند. بعد از گلزنی آل کثیر هم کنعانی زادگان به سرعت به سمت عیسی می دود و به او می گوید: دیدی به تو گفتم که امروز گل می زنی!

در واقع مدافع ملی پوش سرخ پوشان در بازی با ملوان در نقش نوستراداموس ظاهر شد و پیشبینی دقیقی از گلزن بازی داشت. پرسپولیس با گل آل کثیر همچنان در یک قدمی صدر باقی ماند و در هفته های آینده امیدوار است با امتیاز از دست دادن استقلال صدر جدول را از رقیب سنتی پس بگیرد.

منبع: خبـر ورزشی