۸ مسابقه هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در حالی جمعه بیست‌وچهارم فروردین به پایان رسید که در یکی از مسابقات مربوط به یکی از تیم‌های تهرانی اتفاقی رخ داد که حاشیه‌هایی را برای سرپرست این تیم به همراه داشت. سرپرست این تیم مطرح که به زعم سرمربی این تیم اخبار داخلی تیم و بازیکنانش را برای […]

- اخراج مهره مدیرعامل از رختکن تیم پایتخت/ بچه‌های تیم خبر دادند که «پشت سرم» چه می‌گویی!

۸ مسابقه هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در حالی جمعه بیست‌وچهارم فروردین به پایان رسید که در یکی از مسابقات مربوط به یکی از تیم‌های تهرانی اتفاقی رخ داد که حاشیه‌هایی را برای سرپرست این تیم به همراه داشت.

سرپرست این تیم مطرح که به زعم سرمربی این تیم اخبار داخلی تیم و بازیکنانش را برای مدیرعامل می‌برد، پس از پایان بازی همین هفته تیمش وقتی قصد داشته برای انجام مراحل پایانی کارهای مربوطه بازی به داخل رختکن برود توسط سرمربی تیم از رختکن اخراج می‌شود.

افراد نزدیک به این تیم معتقدند این سرپرست با برخی از بازیکنان پشت سر سرمربی تیم حرف‌هایی زده بوده است. بازیکنان هم از آن‌جا که ارتباط خوبی با سرمربی تیم دارند کلمه به کلمه تمام مطالب را به سرمربی منتقل کردند و در نهایت سرمربی تیم مطرح پایتخت با اطمینان حاصل کردن از این‌که این فرد تنها به قصد انتقال اخبار درون رختکن و تیم کنار او و بازیکنانش حضور پیدا می‌کند، او را از رختکن تیم اخراج کرده و به خودش هم گفته می‌داند که پشت سرش چه حرف‌هایی با بازیکنان زده است!

ناگفته نماند در فاصله کم باقیمانده تا پایان مسابقات لیگ برتر بیست‌وسوم، به نظر می‌رسد اوضاع دور و بر برخی تیم‌ها از جمله همین تیم مطرح پایتخت چندان آرام نیست و هر روز حواشی تازه‌ای درباره مشکلات مربوط به آن‌ها به گوش می‌رسد.

این مطلب را هم بخوانید:  خودتان از این بیانیه‌های سخیف خجالت نمی‌کشید؟

منبع: خبـر ورزشی